فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به پیش رو بودن تعطیلات نوروزی و ورود گردشگران به استان گیلان گفت: با توجه به پیش بینی های انجام شده امسال شاهد افزایش ورود مسافران به گیلان خواهیم بود و سعی نیروی ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزالله ملکی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تشکر از خبرنگاران که همیشه حتی در زمان آشوب های خیابانی یار و همراه  نیروی انتظامی بودند، اظهار کرد: با تدابیر  انجام شده برای بهبود کیفیت کار پلیس در سال پیش رو با شعار نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه، در تلاشیم تا در آسایش و رفاه را برای هم استانی های عزیز و مهمانان ارجمند به ارمغان آوریم.

وی به چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و افزود: حدود یک ماه پیش، کار کشف مواد محترقه را آغاز کردیم، زیرا هرچیزی که امنیت عمومی مردم و جامعه را به خطر بیاندازد خط قرمز پلیس است و حتماََ با آن برخورد قاطع خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به فعالیت قرارگاه مبارزه با سرقت ها بیان کرد: پس از انجام تصمیم گیری ها و ابلاغ، طی ۱۰ روز قرارگاه مبارزه باسرقت در استان های کشور تشکیل شد که تمامی سرقت ها با مستندات کامل جهت پیگیری بهتر و سریع تر انجام خواهد شد.

ملکی با اشاره به افزایش آمار سرقت ها در گیلان گفت: با ارزیابی صورت گرفته در گیلان با افزایش چهار درصد سرقت، استان چهاردهم در این حوزه در بین استان های کشور هستیم که البته بیشتر سرقت ها خُرد بود.

وی به هزار ۵۲۷ پرونده قضایی اشاره کرد و افزود: کشف و انهدام ۱۰ باند کلاهبرداری، کشف ۲۰ درصد باند قاچاق و دستگیری حدود سه هزار توزیع کننده خُرد مواد مخدر و کشف ۹۵۰ هزار انواع مواد محترقه از دیگر عملکردهای نیروی انتظامی در سال جاری بوده است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به افزایش ۷۶ درصدی جرایم قتل در استان تصریح کرد: متأسفانه با ۶۵ فقره قتل عمد روبه رو بودیم که با تلاش های مأموران ۱۰۶ نفر دستگیر شدند، همچنین بیش از ۱۶ هزار پرونده جرایم را داشتیم که نتیجه آن ها مصالحه شد و به مراجع قضایی نرفتند.

ملکی با اشاره به فعالیت های خدمات رسانی و امنیتی پلیس گیلان بیان کرد: حدود هزار و ۲۲۳ گشت موتوری و خودرویی با اشرافیت کامل نظارتی  آماده ی خدمت رسانی به هم استان عزیز هستند.

وی با اشاره به پیش رو بودن تعطیلات نوروزی و ورود گردشگران به استان گیلان تصریح کرد: با توجه به پیش بینی های انجام شده امسال شاهد افزایش ورود مسافران به گیلان خواهیم بود و سعی نیروی انتظامی بر بهبود عملکرد خدمات و آرامش عمومی مردم است و ما از خبرنگاران می خواهیم مانند گذشته همراه نیروی انتظامی باشند و ما نیز از طریق معاونت اجتماعی در کنار رسانه ها خواهیم بود.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان