لنگرود- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه نماز انسان را بیمه می کند، گفت: انفاق کنندگان و نمازگزاران از رزق کریم برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر یکشنبه در اجلاسیه نماز شهرستان لنگرود با اشاره به تأثیرات نماز بر روح و جسم انسان اظهار کرد: انفاق کنندگان و نمازگزاران از رزق کریم برخوردار هستند.

وی افزود: بر اساس آیات قرآن، کسانی که اهل نماز هستند و از مال خود در راه خدا انفاق می کنند از مؤمنان واقعی به شمار می روند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه همه کارها باید در راه خدا باشد، تصریح کرد: نمازگزار و انفاق کننده در راه خدا، یک درجه نزد خداوند دارد همانطور که در آیات قرآن کریم، نماز در کنار انفاق مطرح شده است و این بدان معناست که نمازگزار باید به فکر مردم نیز هم باشد.

آیت الله فلاحتی به ارتباط میان نماز و نیاز جامعه اشاره کرد و ادامه داد: خداوند، انسان نمازگزار را مورد عفو خود قرار می دهد چراکه مؤمن واقعی هم ممکن است فریب شیطان را بخورد و گرفتار شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نمازگزار و انفاق کننده مؤمن بوده و مورد رحمت الهی و دارای رزق کریم است، افزود: رزق کریم، رزقی بی منت، خالص، وسیع و دائمی است و خداوند به نمازگزار واقعی چنین ویژگی هایی را عنایت می کند.

وی اضافه کرد: اهل دیانت، نماز و مسجد همواره آثار تخریبی شان در جامعه از همه طبقات کمتر است زیرا نماز انسان را بیمه می کند و روح انسان را درمان و متعالی می کند و به انسان خلوص می بخشد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان