سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به عدم تغییر قیمت های بلیط های نوروزی در استان گیلان گفت: با تلاش های صورت گرفته در هیچ کدام از بخش های حمل ونقلی افزایش قیمت در بلیت اتفاق نمی افتد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هادی رحمانی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پیش فروش بلیت ویژه نوروز در چهار بخش ریلی، جاده ای، هوایی و بندری در گیلان از ابتدای اسفند آغاز شده است، اظهار کرد: یکی از اهداف اداره کل راهداری، هوشمندسازی فروش بلیط است لذا تسهیل در روند خرید بلیط به صورت مجازی و حضوری در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به عدم تغییر قیمت های بلیط های نوروزی در استان گیلان گفت: با تلاش های صورت گرفته در هیچ کدام از بخش های حمل و نقلی افزایش قیمت در بلیت اتفاق نمی افتد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان ایجاد شرایط مناسب برای سفر مسافران را از اهداف این اداره کل دانست و افزود: در طی چند ماه گذشته جلسات خوبی برای پذیرایی از مسافران در ایام نوروز برگزار و تمامی زیرساخت ها برای پذیرش و استقبال گرم از مهمانان و مسافران نوروزی در گیلان فراهم است.

رحمانی با تأکید بر لزوم توجه به انجام سفرهای ریلی در استان گیلان و کشور بیان کرد: در استان گیلان خط ریلی رشت-تهران و رشت-مشهد با ۴۱ هزار صندلی فعال است.

وی با اشاره به آمادگی تمامی خطوط های هوایی در استان گیلان برای جابجایی مسافر افزود: در استان گیلان هیچ گونه مشکل و دغدغه ای در خصوص پیش فروش بلیت های هوایی وجود ندارد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان از فعالیت ۱۴۸ شرکت حمل ونقل جاده ای در استان خبر داد و بیان کرد: در استان گیلان ۶۰ اکیپ راهداری در نقاط مختلف استان از جمله نقاط مهم و حادثه خیز مستقر شدند.

رحمانی با اشاره به مرمت و بازسازی محورهای آسیب دیده در استان گیلان افزود: تمامی اکیپ های اداره کل راهداری در حال مرمت و بازسازی محور ماسوله هستند.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان