فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید براینکه جهت کلی مسائل کشور رو به رشد و پیشرفت است، گفت: نفوذ و نفاق در برخی از نقاط کشور وجود دارد که آن ها نیز نقاط ضعف را نشانه می گیرند اما مردم پای کار نظام ایستاده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور عصر امروز در جمع  فعالان فضای مجازی و خبرنگاران در سالن اجتماعات شاهد ایثار با تأکید بر اینکه باید فعالان مجازی در کنار ضعف ها نقاط قوت را هم به خوبی ببینند، اظهار کرد: در حوزه اطلاع رسانی، در عدم توجه به آسیب های اجتماعی و مسائل اقتصادی نقاط ضعف هایی داریم اما در عین حال در بسیاری از حوزه ها در سطح بین المللی و مخصوصاً خاورمیانه حرف برای گفتن داریم.

عبدالله پور با اشاره به حضورگسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: اگر این فرایند فتنه های اخیر کشور در سایر کشورها به وجود آمده بود، قطعاً از پا درمی آمدند و از این اراده و عزم ملی دشمن به ستوه آمده و این بیانگر روح  معنوی و بزرگ ایرانیان است که به خون شهدا آغشته شده و قطعا نگاه شهیدان بی تأثیر نیست.

وی با تأکید بر قدرشناسی و تاب آوری مردم در تمام مشکلات و لزوم توجه بیشتر به مسؤولان افزود: این مقاومت و ایستادگی مردم و دفاع از انقلاب اسلامی با وجود تمام مشکلات سخت اقتصادی، دشمنان را خسته کرده و به زانو درآورده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه در حقیقت مردم با جان خود از نظام محافظت می کنند، بیان کرد: نباید دست از تلاش برداشت، متأسفانه نفوذ و نفاق در برخی از نقاط کشور وجود دارد که آن ها نیز نقاط ضعف را نشانه می گیرند و در همان مباحث به صورت تخصصی کار می کنند.

وی با اشاره به برنامه منظم و حمله ترکیبی دشمن تصریح کرد: در مقابل حملات ترکیبی، مقابله هم باید  ترکیبی باشد، اشتباهات مدیریتی، جریان لیبرال ها و نفوذی های پشت صحنه جریان های اقتصادی باعث اضطراب عمومی جامعه  شده و در کنار آن مسؤولان باید بیش از پیش برای این مردم کار کرده و بسیاری دیگر باید اصلاح رویه داشته باشند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تجربه تاریخی مردم ایران بالا رفته افزود: در برخی رسانه ها شاهد انباشت ضعف‍ ها و مشکلات عمومی جامعه در مسائل مختلف هستیم اما تجربه ملت در عبور از این موانع بیانگر روحیه مقاومت و قدرت ایستادگی مردم بوده کمااینکه جهت کلی مسائل کشور رو به رشد و پیشرفت است.

پایان پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان