عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه دشمن می خواهد پیوند مردم و ولایت را سست کند چون می دانند اگر وجود مقام معظم رهبری نبود با انحراف یا با تهدید و تطمیع دشمن تابحال هزار بار مسیر انقلاب را تغییر ...

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی امشب در یادواره ۱۴۱ شهید این شهرستان در مصلی با اشاره به هدف دشمن از تعرض به خاک ایران اسلامی اظهار کرد: دشمن با ۲ هدف، جنگ را بر ما تحمیل کرد، هدف اول سقوط نظام اسلامی بود که روزهای اول جنگ در جبهه گیلان غرب تلویزیون عراق با صدام مصاحبه کرد که عملیات موفق بوده یا نه و صدام با تکبر مصاحبه را نصفه رها کرد و گفت مابقی مصاحبه بماند در تهران، هدف دوم نیز تجزیه کشور با ایجاد بحران و آشوب با همکاری عناصر ضدانقلاب در سطح کشور بود. 

وی با تاکید بر نقش شیطانی ضدانقلاب در ترور مردم بیگناه کشور افزود: جریان شیطان پرستان در غرب کشور، پان ترکیسم در شمال غرب، فرقان و توده ای ها و سایر جریانات ضدانقلاب در درون کشور با ساپورت مالی و سیاسی رژیم بعث عراق و دولت های غربی عامل ترور ها و انفجارهایی بود که منجر به تقدیم ۱۶ هزار شهید ترور در کشور شد. 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایات رژیم بعث عراق در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: روزی در یکی از مناطق عملیاتی، گور دسته جمعی کشف شد که به اعتراف اسیران بعثی در آن زمان ۴۷۰ دختر ایرانی مورد اذیت و آزار جسمی و روحی قرار گرفتند و زنده زنده درون خاک دفن شده بودند، اینها تنها گوشه ای کوچک از جنایات دشمنان علیه این مردم مظلوم بوده است. 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به همدستی وطن فروشان داخلی با دشمنان قسم خورده این ملت بیان کرد: رزمنده بی سیم چی احساس کرده بود اگر برگه کد و رمز بی سیم دست دشمن بیوفتد آنها سواستفاده می کند و زمانی که خط شکسته شده بود آن را بلعیده بود تا دست دشمن نیوفتد ولی دشمن فهمیده بود او را به درخت آویزان کرده بودند و ضد انقلاب زنده زنده پوست او را کنده بود و از او خواستند به امام توهین کند که از این کار امتناع کرد و آن رزمنده را تکه تکه کردند وقتی شکمش را باز کردند که دیدند هنوز تکه های کاغذ در معده او موجود بود. 

ذوالنوری با تاکید بر اینکه هشت سال با کل دنیا جنگیدیم، تصریح کرد: قبل از پیدایش اینترنت، ۱۵۲ رادیو در دنیا علیه کشور ما تبلیغ می کرد، ایران در بایکوت سیاسی قرار داشت پس چه شد که امروز جمهوری اسلامی در دنیا حرف برای گفتن دارد؟ چه شد که امروز با این همه سال تحریم، دشمن اعتراف می کند اگر بخواهد صلح جهانی داشته باشد باید یک طرف معادله قدرت جمهوری اسلامی باشد و این ها همه از برکت خون شهداست. 

 

ذوالنوری با اشاره به هزینه و برنامه ریزی دقیق دشمن برای زمین زدن نظام اسلامی گفت: در دوران تبلیغات انتخاباتی ترامپ، خودشان گفتند هفت تریلیون دلار در منطقه برای سقوط جمهوری اسلامی و ایجاد خاورمیانه جدید خرج کردند با ۲ ویژگی اول حذف جمهوری اسلامی از نقشه منطقه و هدف دوم محوریت منطقه با رژیم صهیونیستی جنگ های نیابتی را فعال کردند و گروه های تکفیری را ایجاد کردند که هدفشان تصاحب ایران بود. 

وی با اشاره به تجاوز داعش در عراق افزود: بارزانی ها در عراق خیانت کردند و برای دریافت امتیاز از نوری المالکی به داعش راه داند اما بعد ها چوبش را خوردند، داعش در عراق وارد منزل کرد های سنی می شدند و به ناموس آن ها تعرض می کردند و اگر پدری مخالفت می کرد جلوی چشم اعضای خانواده او را به شهادت می رسانند، یکی از کارهای داعش فروش ۱۱۰ هزار زن مسلمان و غیرمسلمان به اروپا و آمریکا به عنوان بردگان جنسی بود. 

ما نیازمند و مدیون این شهدا هستیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش دشمن در افزایش نرخ دلار بیان کرد: مشکل کشور دلار نیست ارز خارجی مصرفش جنس خارجی یا مسافرت خارجی است ما برای تامین نیاز مردم ارز کم نداریم ما به میزان نیاز کشور ارز کافی داریم، الان در سامانه نیما یک میلیارد دلار بارگذاری می شود که در یک ماه سیصد میلیون هم مصرف نمی شود و افزایش نرخ دلار با توطئه دشمن و فراخوان ضدانقلاب در تزریق نقدینگی به بازار است و مقطعی است. 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مسؤولین در کسب رضایت مردم و پیشرفت گفت: امروز دشمن شما به هر کاری که منتج به دلسرد کردن مردم شود اقدام کرده، مردم همه بار انقلاب را به دوش کشیده اند و اعتراض حق طبیعی مردم است، مردم در عین اینکه نقد دارند گله دارند و بی عرضگی برخی مسؤولین را پای نظام نمی گذارند.

به گفته وی، مردم با حضور چشمگیر خود در ۲۲ بهمن موجب غافلگیری دوستان و ترس دشمنان می شوند و امروز رسالت ما مسؤولین بسیار زیاد است، آن پدری که هنوز جنازه فرزندش را برایش نیاوردند به گردن تک تک مسؤولین حق دارد. 

ذوالنوری با تاکید بر نقش مهم ولایت در کنترل مشکلات کشور افزود: دشمن می خواهد پیوند مردم و ولایت را سست کند چون می دانند اگر وجود مقام معظم رهبری نبود با انحراف یا با تهدید و تطمیع دشمن تابحال هزار بار مسیر انقلاب را تغییر داده بودند، این پیوند مردم با ولایت بود که خباثت دشمنان را خنثی کردند. 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه دشمن در راستای ترویج بی حیایی در کشور تصریح کرد: برنامه دشمن همان است که در آندلس کرد امروز ارزش های شما را هدف قرار داده و همه باید در برابر این شهدا پاسخگو باشیم، مسؤولین باید قدر این فرصت را بدانند و خون شهدا را در نظر داشته باشند.

به گفته وی، دولت شبانه روز درحال تلاش است و با آنکه فشار خارجی بسیار زیاد است ان شاءالله به زودی شاهد اخبار خوب و امید بخش خواهیم بود. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان