آموزش بسته بندی نبات چوبی

۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ۱۳:۵۶ چاپ کد خبر: 181827

دستگاه بسته بندی نبات پیروزپک سپاهان از گذشته تاکنون بسته بندی های مواد غذایی دارای اهمیت ویژه ای بوده است که اینکار امروزه سریع تر و متنوع تر انجام می شود. این تنوع در نوع بسته بندی, بسته به نوع مواد غذایی و هم چنین سلیقه مشتریان و حتی سطح طبقاتی متفاوت خواهد بود. قصد ما در این مقاله معرفی زیباترین و شکیل ترین نوع بسته بندی نبات در بازار است. امروزه بسته بندی نبات ها دیگر با دست انجام نمی شود و مانند دیگر بسته بندی های مواد غذایی دارای دستگاه بسته بندی است. در ادامه بیشتر  به معرفی دستگاه بسته بندی می پردازیم.

مشخصات فنی دستگاه شیرینگ بسته بندی نبات

دستگاه های شیرینگ به منظور بسته بندی نبات پیروز پک سپاهان یا هرگونه مواد غذایی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه دارای انواع مختلفی است که هریک از آن ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند. دستگاه های شیرینگ رومیزی,شیرینگ کابینی که این دو دستگاه مناسب پک کردن و بسته بندی های مواد غذایی کوچک مناسب هستند.

دستگاه شیرینگ از یک نایلون برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می کند که جنس آن از پلی اتیلن است. هنگامی که نبات و دیگر مواد غذایی مد نظر را داخل دستگاه و محفظه مورد نظر قرار دادید، دستگاه با کمک حرارتی که ایجاد می کند نایلون را بر روی نبات ها آب کرده و بصورت کاملا استریل و بدون هیچ گونه دخالت دست، آن ها را بسته بندی می کند.

انواع دستگاه بسته بندی کردن نبات

برای بسته بندی ها چندین روش وجود دارد که هریک از آن ها دارای مزایا و معایبی هستند. این روش ها شامل استفاده از دستگاه دوخت، بسته بندی با کمک دستگاه شیرینگ, استفاده از دستگاه های توزین دار اتوماتیک و نیمه اتوماتیک است. در ادامه به معرفی دقیق و روش کار هرکدام جداگانه می پردازیم:

  • استفاده از دستگاه دوخت

دستگاه های دوخت دارای انواع مختلفی چون دوخت دستی,پدالی و ریلی هستند. انتخاب دستگاه مناسب به چندین عامل بستگی دارد که اولین عامل, این است که شما تمایل به تولید چه تعداد نبات در روز دارید و همچنین چه تعداد نیروی کار برای شما در حال فعالیت هستند؟ کار با این مدل از دستگاه ها از رده خارج شده است,اما هنوز هم کارگاه های کوچکی هستند که از این مدل و روش استفاده می کنند. در این روش شما نیاز به نیروی انسانی دارید و هر چقدر تعداد تولیدات شما افزایش داشته باشد، بطبع نیاز شما به افراد برای کار در کارگاه شما نیز افزایش خواهد یافت.

  • استفاده از دستگاه شیرینگ

دومین روش استفاده از دستگاه های شیرینگ است که بهترین روش در حال حاضر به حساب می آید. چرا که با استفاده از این روش بر روی بسته های نبات یک لایه از نایلون به صورت اتوماتیک و بدون دخالت دست کشیده می شود و همین امر موجب جلوگیری از هرگونه بیماری می شود. این مدل از بسته بندی ها بسیار شکیل و زیبا هستند, همچنین بسیار استریل و تمیز می باشند.

  • استفاده از دستگاه های توزین نیمه اتوماتیک

در این روش ابتدا باید نبات ها را درون دستگاه قرار دهید,پس از گذشت از این مرحله نبات ها بر روی ترازو قرار می گیرند. هنگامی که مقدار نبات ها به حد مد نظر رسید, حالا وقت پر کردن کیسه ها با نبات ها است که برای اینکار باید فردی در زیر مخزن همراه با یک کیسه قرار بگیرد و پس از پرکردن آن ها با دستگاه های دوخت سر کیسه را بدوزد.

  • استفاده از دستگاه های توزین اتوماتیک

روش این دستگاه دقیقا مطابق دستگاه توزین نیمه اتوماتیک پیروز پک سپاهان است, با این تفاوت که پس از ورود نبات ها به دستگاه و وزن گیری آن ها با کمک ترازوی داخل دستگاه,حالا وقت بسته بندی است. در این قسمت دیگر نیازی نیست تا فردی برای بسته بندی در زیر مخزن دستگاه قرار بگیرد, چرا که اینکار به صورت خودکار توسط خود دستگاه انجام می شود,این وسیله کیسه ها را پر کرده و در آخر آن را دوخت می زند.

کاربرد و مزایای دستگاه دستگاه بسته بندی شیرینگ نبات

خرید دستگاه بسته بندی نبات نسبت به دیگر دستگاه های بسته بندی دارای مزایا و کاربردهایی است. این دستگاه تمام اتوماتیک، به جز بسته بندی نبات در دسته های دیگر مواد غذایی نیز کاربرد زیادی دارد و تنها برای اینکار ساخته نشده است. شما با کمک دستگاه شیرینگ می توانید هر مواد غذایی را بسته بندی کنید. این وسیله کاربردی در ابعاد مختلف و در دو نوع رومیزی و ایستاده در بازار وجود دارد. در ادامه به برخی از مزایای آن می پردازیم:

  • به علت بسته بندی تمام اتوماتیک و استفاده از گرما برای بسته بندی، دستگاه مواد غذایی را از ورود هرگونه بیماری و نور و رطوبت مصون می دارد .
  • بسته مواد غذایی در ابعاد مختلف با سرعت بالا بسته بندی می شود.
  • این دستگاه دارای سنسورهایی است که در هنگاه ورود دست, دستگاه برق را قطع می کند و از کار می افتد.
  • تمامی قطعات به کار رفته در دستگاه های بسته بندی از جنس استیل است.
  • شما می توانید سرعت دستگاه ها تنظیم کنید و در صورت تمایل سرعت را کاهش یا افزایش دهید.

خرید دستگاه بسته بندی نبات پیروز پک سپاهان

اگر قصد خرید دستگاه بسته بندی نبات پیروز پک سپاهان را دارید، پیشنهاد می کنیم پیش از خرید لیستی از فاکتورهای مدنظرتان تهیه نمایید. از طرفی با افرادی با تجربه مشورت کنید تا دستگاهی ایده ال و نزدیک به فاکتورهای لیستتان را تهیه نمایید. قطعا اینکار باعث می شود تا انتخابی درست داشته باشید و با توجه به بودجه و حرفه خود خریدتان را انجام دهید. پیروز پک سپاهان یکی از بزرگ ترین و سرشناس ترین فروشگاه های کشورمان ایران است که بیش از نیم قرن در حوزه طراحی و تولید دستگاه های بسته بندی فعالیت می کند. همین تجربه باعث شده تا افراد زیادی از این سایت خرید غیر حضوری انجام دهند. کیفیت بالا, قیمت مناسب, ضمانت بازگشت, ارسال به موقع و پشتیبانی قوی از جمله مزایای خرید از این وبسایت است. ضمنا پیروز پک به کشورهای دیگر هم صادرات دارد و همین امر این فروشگاه بزرگ را بیش از پیش معتبرتر ساخته است.

سخن پایانی

امروزه برای بسته بندی مواد غذایی از روش های مختلفی استفاده می شود. روش هایی مانند دوخت با دستگاه های پدالی,استفاده از دستگاه های شیرینگ و استفاده از دستگاه های توزین اتوماتیک و نیکه اتوماتیک. دستگاه بسته بندی باید کاملا به صورت اتوماتیک باشد, چرا که مواد غذایی می توانند بیماری های مختلف را انتقال دهند. به همین منظور توصیه ما به شما انتخاب دستگاه های تمام اتوماتیک مانند شیرینگ بسته بندی مواد غذایی است. جهت خرید این دستگاه به سایت https://pirouzpack.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 09135463650 تماس حاصل فرمایید.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان