به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، جایزه بازیگری نقش اول مرد نخستین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی «گیلدخت» که از ۹ الی ۱۱ اسفندماه سالجاری در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار شد به مهدی محمدپور بازیگر نمایش خیابانی «سرخ‌ترین روز خدا» تعلق گرفت.

نخستین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی گیلدخت با حضورگروه‌های نمایش خیابانی از شهرهای تهران، تبریز، کرج، اردبیل و رشت، مورد استقبال مردم در پیاده راه فرهنگی رشت قرار گرفت و اجراها با حضور گسترده مردم انجام شد.

گفتنی است مهدی محمدپور از فعالان رشته‌ بازیگری و کارگردانی شهرستان لنگرود و مسئول گروه هنری کاسپین، از سال ۱۳۸۶ فعالیت هنری خود را به صورت رسمی و حرفه‌ای آغاز نموده و در پرونده کاری خویش شرکت و کسب عناوین برتر در چندین جشنواره استانی، ملی و بین المللی را دارد.

«در مسیر زندگی» به کارگردانی مهدی صالحیار از تبریز، «ابدیت» به کارگردانی آرش رضایی از تبریز، «دختر مخترع» به کارگردانی مرضیه علیزاده از کرج، «روایت دست» به کارگردانی فروزان حسینی از کرج، «سرخ‌ترین روز خدا» با کارگردانی سامیه معاشرتی از رشت، «یه قاچ زندگی» به کارگردانی مرتضی زحمتکش از رشت، «آبسوگ» به کارگردانی زهرا صدری از رشت، «فرشته‌های آبادان ۵۹» به کارگردانی محسن صابری از تهران و «شکوفه‌های پژمرده» به کارگردانی محمدرضا مهدویان از اردبیل نمایش‌های راه یافته به این جشنواره بودند.

برچسب‎ها : مهدی محمدپور

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان