شهردار منطقه ۱۳ تهران از بهره برداری از مرکز واکسیناسیون و نگهداری از "سگ های ولگرد" با ظرفیت ۷۰۰ قلاده در این منطقه خبر داد!

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدهادی علی احمدی در آیین بهره برداری و آغاز عملیات احداث 5 پروژه زیست محیطی شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از پهنه های پایتخت در شرق تهران است، اظهار کرد: افتتاح پایانه شرق و بزرگراه شهید یاسینی منجر به عبور مرور چندین میلیون نفری در شرق خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین بهبود منطقه سرخ حصار نیز یکی دیگر از برنامه هاست و سعی کردیم در برنامه های خود ایجاد باغ گل، پل طبیعت و مجموعه های ورزشی را قرار دهیم.

حمله "سگ همسایه" به دختر نوجوان!

علی احمدی درباره نگهداری سگ های بلاصاحب گفت: در مرکزی که امروز افتتاح می شود 700 قلاده سگ نگهداری می شود و سپس به افرادی که خواستار آنها هستند واگذار می شود.

شهردار منطقه 13 گفت: کارخانه آسفالت شرق تهران بعد از اخذ مجوزها آغاز به کار می کند. همچنین مرکز پسماند معروف به دهکده پسماند افتتاح خواهد شد.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری، عضو شورای شهر تهران نیز در آیین بهره برداری و آغاز عملیات احداث 5 پروژه زیست محیطی شهرداری تهران با بیان اینکه در گذشته به موضوع پسماند توجه بسیاری نمی شد، گفت: باید بدانیم یک گِرَم از زباله ها هم حتی دورریز نیستند و برای شهرداری درآمد دارند.

وی تصریح کرد: اقدامی که امروز انجام شد منجر به این می شود تا دیگر به سمت دورریز و دفن زباله ها نرویم و باید بیشتر روی این موضوع اقدامات و مطالعات تخصصی انجام شود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : شهرداری تهران

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان