معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گیلان از توزیع بیش از یک هزار تن گوشت و مرغ منجمد در گیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، قاسم جوادزاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ضرورت تنظیم بازار محصولات پروتئینی از جمله گوشت و قرمز در استان گیلان یک اصل بسیار مهم است، اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان در راستای مصوبه ستاد تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان، در چندین مرحله اقدام به توزیع گوشت و مرغ منجمد کرده است.

وی با اشاره به توزیع دو مرحله ای گوشت منجمد در استان گیلان افزود: در استان گیلان و در دو مرحله ۵۰۰ تن گوشت منجمد توزیع شده است و قیمت هر کیلوگرم گوشت منجمد ۱۵۰ هزار تومان بوده و توزیع همچنان ادامه دارد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گیلان از توزیع گوشت و مرغ منجمد در فروشگاه های بزرگ و کوچک و اصناف دارای مجوز خبر داد و گفت: فروشگاه های توزیع کننده باید کد پخش داشته باشند و مجوزهای بهداشتی را از اداره کل دامپزشکی استان اخذ کنند.

جوادزاده، از توزیع مرغ منجمد در دو مرحله خبر داد و بیان کرد: در مرحله اول ۲۰۰ تن توزیع شده است و در مرحله دوم ۳۱۰ تن در دست توزیع است و همچنان ادامه دارد که قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد برای مصرف کننده ۴۵ هزار تومان است.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان