مدیر تعاون روستایی گیلان با اشاره به فعالیت ۳۶ جایگاه عرضه میوه شب عید در استان گیلان گفت: قیمت میوه عرضه شده در بازار ۱۰ درصد کمتر از قیمت مصوبه بازار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عباس جعفرپور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عرضه میوه شب عید در بازار آغاز شده است، اظهار کرد: عرضه میوه شب عید از ۲۵ اسفند در گیلان آغاز و تا پایان نوروز صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصر ها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ ادامه دارد.

وی قیمت میوه عرضه شده در بازار را ۱۰ درصد کمتر از قیمت مصوب بازار دانست و گفت: بر اساس آمار ۲۰۰ تن میوه شب عید شامل ۱۰۰ تن پرتقال تامسون و ۱۰۰ تن سیب قرمز به قیمت مصوب و ۱۰ درصد کمتر از قیمت به دست مشتریان می رسد.

مدیر تعاون روستایی گیلان با اشاره به وجود ۳۶ جایگاه عرضه میوه شب عید در استان گیلان بیان کرد:
قیمت هر کیلوگرم پرتقال در مکان های توزیع میوه شب عید ویژه تنظیم بازار ۱۳ هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم سیب نیز ۲۵ هزار تومان است، که این میوه ها در ۳۶ جایگاه توزیع میوه شب عید در گیلان توزیع می شود.

به گفته جعفر پور میدان جانبازان روبروی خط کناره اتحادیه شرکت تعاونی روستایی شهرستان رشت، بلوار معلم، میدان سرگل، شهرک حمیدیان، میدان الغدیر، پل تالشان، مسکن مهر فلکه اول و بلوار خرمشهر مکان اتحادیه دامداران گیلان، میدان انتظام جنب آتش نشانی، خیابان رسالت روبروی صدا و سیما جنب مرکز توسعه نوغانداری کشور و نمایشگاه بین المللی استان در جاده تهران، مراکز توزیع میوه شب عید، در رشت هستند.

پایان پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان