رئیس سازمان بازرسی کل کشور سامانه و نحوه ارسال و پیگیری شکایت و هر نوع گله مندی از عملکرد دستگاه های خدمت رسانی در نوروز ۱۴۰۲ را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ذبیح الله خداییان؛ رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: همکاران ما در سراسر کشور در ایام نوروزی با برقراری کشیک و تشکیل گروه های تخصصی نظارت و بازرسی، بر عملکرد دستگاه های خدمت رسان در این ایام نظارت دارند.

وی افزود: بازرسان با بازدیدهای سرزده و بازرسی های موردی از این مراکز خدمت رسان از قبیل مراکز درمانی و بهداشتی، فرودگاه ها، پایانه های حمل و نقل و دستگاه هایی که نظارت بر کنترل قیمت و مبارزه با گرانفروشی دارند، عملکرد آنها را بررسی و نقاط ضعف و قوت این مراکز را شناسایی خواهند کرد.

خط و نشان سازمان بازرسی کل کشور برای شرکت های هواپیمایی

خداییان ادامه داد: دستگاه هایی که در انجام وظاف خود کوتاهی داشته باشند و در خدمت مردم نباشند و به خوبی به وظایف خود عمل نکنند، به مراجع ذی صلاح معرفی خواهند شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: چنانچه مردم شریف هم از عملکرد دستگاه های خدمت رسان شکایت یا گله مندی داشته باشند می توانند موارد را به صورت حضوری به بازرسان ما در سراسر کشور اعلام یا از طریق سامانه  136.irمراتب را ثبت کنند. موضوع با جدیت پیگیری و نتیجه به شخص شاکی و یا گزارش دهنده اعلام خواهد شد.

خداییان تأکید کرد: چنانچجه از سوی دستگاه خدمت رسان کوتاهی و سهل انگاری صورت گرفته باشد با مسئولین مربوطه برخورد لازم و قانونی به عمل می آید.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان