به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، چند وقتی است که شهروندان شاهد کنده شدن پایه‌های تیرچراغ برق وسط بلوار حافظ در مسیر میدان معلم تا میدان شهید حسین املاکی هستند.

صادق صادق‌پور در خصوص چرایی این اقدام اظهار کرد: یکی از کارهای در دست اقدام توسط شهرداری، نورپردازی خیابان‌ها و تعمیر تیرهای فرسوده و لامپ‌های سوخته است که در این راستا واحد برق شهرداری اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

شهردار لنگرود با بیان اینکه چند تیر چراغ برق وسط بلوار حافظ در مسیر جاده لاهیجان فرسوده و برای شهروندان خطر آفرین بود، گفت: در اواخر بهمن ماه گذشته شاهد وزش بادهای شدید بودیم که طی چند وقت اخیر به دلیل فرسودگی هفت تیر چراغ برق، شاهد سقوط آن در وسط خیابان بودیم که خوشبختانه به کسی نیز آسیبی وارد نشد و این تیرها توسط شهرداری جمع آوری شد.

به گفته وی، همه تیرها بررسی شد تا با ترمیم، امکان استفاده مجدد از آنان فراهم شود که با بررسی کارشناس مشخص شد که برخی تیرها قابلیت حتی ترمیم هم ندارد و دارای پوسیدگی زیاد می باشند که ممکن است هر لحظه خطرآفرین باشد.

صادق پور با بیان اینکه شاید بهتر بود که با توجه به فرارسیدن عید نوروز، جمع آوری تیرهای برق به زمان دیگری موکول و در این مدت از روشنایی تیرها استفاده شود، گفت: به دلیل پوسیدگی زیاد تیرها و خطرآفرین بودن برای شهروندان، تیرها جمع آوری و کار به پیمانکار واگذار شد تا شکل قانونی برای طی کردن روند اداری هم سریعا صورت گیرد و تیرهای جدید نیز طی این مدت خریداری شد.

شهردار لنگرود با بیان اینکه همه 42 تیر چراغ برق در مسیر جاده لاهیجان از میدان معلم تا میدان شهید املاکی جمع آوری شدند، گفت: طبق گفته پیمانکار این پروژه، کار نصب تیرهای جدید آغاز شده و چند تیرچراغ برق جدید طی چند روز آینده نصب خواهد شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان