رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به افزایش ورود خودرو به گیلان طی امروز نسبت به سایر روزها از آغاز طرح نوروزی، آخرین وضعیت راه های این استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت،  سرهنگ جاور صفاری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شاهد ترافیک نیمه سنگین و پر حجم در محورهای ورودی به استان هستیم، اظهار کرد: ترافیک در محور قزوین ـ رشت، محدوده رودبار بیش از همه محورها است.

وی با اشاره به افزایش ورود خودرو به گیلان طی امروز نسبت به سایر روزها از آغاز طرح نوروزی، گفت: ورود پر حجم خودروها کاملاً مشخص است، به طوری که در سه روز گذشته بالغ بر ۲۳۰ هزار خودرو وارد استان شده و لذا محورهای مواصلاتی داخلی را نیز متراکم کرده است.

رئیس پلیس راه گیلان از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت طی شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: رانندگان برای تردد ایمن در محورهای درون و برون شهری حتماً به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

صفاری با اشاره به روان بودن ترافیک در محور قزوین ـ رشت تصریح کرد: در محورهای شرق و غرب گیلان نیز شاهد بارش پراکنده باران هستیم که جاده ها را لغزنده کرده و لذا مسافران حتما سرعت مجاز را رعایت کنند و در جاده های فرعی سبقت نگیرند.

پایان پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان