لزوم جهاد تبیین بین دانش آموزان

۱۴۰۱/۱۲/۲۹ ۰۰:۴۹ چاپ کد خبر: 182040
فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم جهاد تبیین در بین دانش آموزان با توجه به اتفاقات رخ داده در کشور گفت: اموزش پرورش در جریان فتنه و مسمومیت دانش آموزان عملکرد خوبی داشت که منجر شد دشمن نتواند به ...

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، سردار محمد عبدالله پور عصر امروز در جلسه معاونین اداره کل آموزش و پرورش و مدیران مدارس گیلان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش لاهیجان با بیان اینکه معلمان و مدارس پیشگام عرصه فرهنگ در جامعه هستند، اظهار کرد: مدرسه منزل دوم دانش آموزان است که در آن در کنار تحصیل، درس ایثار و فداکاری یاد گرفته و برای اداره کشور در آینده آماده می شوند. 

وی با اشاره به برنامه دشمن برای ایجاد فتنه در کشور در طول ۴۴ سال گذشته گفت: دشمن از همه حربه های جنگ نظامی، غیرنظامی و جنگ اقتصادی برای ایجاد فتنه در کشور استفاده کرده که نمونه آخر آن مسئله حجاب و مسمومیت دانش آموزان در مدارس بوده است. 

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم جهاد تبیین در بین دانش آموزان با توجه به اتفاقات رخ داده در کشور بیان کرد: اموزش پرورش در جریان فتنه و مسمومیت دانش آموزان عملکرد خوبی داشت که منجر شد دشمن نتواند به اهداف خود یعنی تعطیلی مدارس برسد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان