رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از توزیع ۷۵۰ تن گوشت و مرغ منجمد در این استان خبر داد و گفت: ۵۰۰ کیلو گوشت منجمد و ۲۵۰ کیلو مرغ منجمد در بازار گیلان توزیع شد.

صالح محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به فرا رسیدن سال نو و قرارگیری در آستانه ماه رمضان اظهار کرد: تأمین امنیت غذایی از اولویت های مهم و اساسی جامعه است.

وی با اشاره به به اهمیت تشکیل ستاد تنظیم بازار در گیلان افزود: قرارگاه امنیت غذایی و ستاد تنظیم بازار در گیلان بسترهای امنیت بخشی و آرامش بازار را فراهم می کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از توزیع ۵۰۰ تن گوشت منجمد در بازار این استان خبر داد و بیان کرد: این مقدار گوشت منجمد با قیمت ۱۵۰ هزار تومان و ۲۵۰ تن مرغ منجمد با قیمت مصوب هر کیلو ۴۵ هزار تومان در گیلان عرضه می شود.

محمدی با بیان اینکه عرضه گوشت و مرغ منجمد که از یک ماه پیش به صورت هوشمند در گیلان آغاز شده تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، گفت: بازدیدهای مشترکی توسط بازرسان جهاد، اصناف، صمت و اماکن و دیگر دستگاه های نظارتی از عملکرد بازار صورت می گیرد.

وی از ۴۵ گشت مشترک در بازارهای استان خبر داد و افزود: با مشاهده هر گونه تخلف، گرانی و کم فروشی در بازار برخورد جدی و قاطع می شود، از مردم می خواهیم تخلفات، گران فروشی و کم فروشی در بازار را به سامانه ۱۲۴ و ۱۳۵ گزارش دهند.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان