به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، در نخستین روز از آغاز سال جدید، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در بیمارستان رازی رشت از زحمات کادر درمان و پرستاران به پاس خدمات آنان به مردم در روزهای کرونایی تقدیر کردند. 

فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه خدمات رسانی به مردم و بیماران یک شغل الهی است، اظهار کرد: پرستاران و کادر درمان باید قدر این جایگاه خود را بدانند زیرا پرستاران در پیشگاه پروردگار از ارزش بسیار زیادی برخوردار هستند چرا که از جان خود گذشته و به بیماران و همنوعان خود کمک می کنند. 

سردار محمد عبدالله پور فداکاری کادر درمان در دوران کرونا را یادآور دوران دفاع مقدس دانست و گفت: وقتی به روزهای کرونایی می نگرم ناخود آگاه دوران دفاع مقدس برای من تداعی می شود که چطور کادر درمان از جان خود گذشتند تا بیماری احساس تنهایی نکند. 

وی با بیان اینکه دولتمردان باید تمامی دغدغه های کادر درمان را برطرف کنند، تصریح کرد: کادر درمان و پرستاران جان خود را در کف دست گرفتند تا از جان هموطنان خود در مواجه با بیماری کمک کنند لذا شایسته است دولتمردان از همه توان خود برای حل مشکلات آنان در کشور استفاده کنند. 

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم حمایت از کادر درمان در گیلان توسط تمامی ارگان ها بیان کرد: یکی از اهداف سپاه قدس گیلان توجه به اقشار مختلف جامعه به ویژه پرستاران و کادر درمان است زیرا ما شاهد زحمات آنان در طول تاریخ به ویژه در ایام کرونا بودیم. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان