مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان آزاد راه رودبار_ رشت و رامسر_چابکسر را پرترددترین جاده های استان گیلان معرفی کرد و گفت: آزاده راه رودبار_ رشت با ۵۹۱ هزار تردد و جاده رامسر چابکسر با ۲۹۸ هزار تردد ...

غلامعلی نیک فهم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه بیش از ۵۹۰ هزار خودرو در طی چند روز گذشته وارد استان گیلان شدند، اظهار کرد: تاکنون ۵۹۰ هزار و ۸۹۸ خودرو وارد و ۷۴۶ هزار و ۹۱۹ وسیله نقلیه از استان گیلان خارج شدند که در حوزه ورود خودرو به گیلان ۱۴ درصد و خروج خودرو ۱۸ درصد به نسبت مشابه سال گذشته افزایش داشتیم. 

وی آزادراه رودبار_ رشت و رامسر_چابکسر را پرترددترین جاده های استان گیلان معرفی کرد و گفت: آزادراه رودبار_ رشت با ۵۹۱ هزار تردد و جاده رامسر چابکسر با ۲۹۸ هزار تردد بیشترین میزان تردد را داشته اند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با اشاره به پیش بینی از افزایش ورود خودرو با ملاک غیربومی به استان گیلان بیان کرد: با توجه به اتفاقات رخ داده در جاده تهران_چالوس در چند روز آینده شاهد افزایش تردد خودرو و پر حجم شدن ترافیک در محورهای مواصلاتی استان در چند روز آینده خواهیم بود به طوری که در روز سوم فروردین ماه ۱۱۰ هزار تردد در جاده های استان انجام شده است. 

نیک فهم با بیان اینکه از ۲۵ اسفندماه آماده سازی محورهای استان برای انجام ایمن سفرهای نوروزی انجام شده است، تصریح کرد: در چند روز مانده به ایام نوروز شاهد بروز اتفاقات طبیعی به مانند سیل، رانش زمین و بارش برف در استان گیلان بودیم به طوریکه جاده ماسوله به دلیل بارش برف مسدود شده بود و از همان لحظات نخست نیروهای راهداری در منطقه حاضر شده و به ترمیم جاده و بازگشایی مسیر کمک کردند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان