فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه طرح جمع آوری معتادان متجاهر و مبارزه با سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: با اجرای مقتدرانه این طرح ها تلاش می کنیم ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز به نقل از معاونت اجتماعی استان فارس، سردار احمدرضا رادان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ضمن تبریک سال نو و ماه ضیافت الهی، گفت: در حکم رهبر معظم انقلاب "مدّ ظلّه العالی" به بنده جلب رضایت خداوند و در امتداد آن جلب رضایت مردم و تلاش برای امنیت و آرامش آن ها مورد تأکید ایشان قرار گرفته است.

وی گفت: تلاش می کنیم با مدّ نظر قرار دادن رهنمود های مقام معظم رهبری توانمندی های کارکنان انتظامی را افزایش دهیم و در راستای تأمین امنیت مردم همه توان خود را به کار گیریم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه طرح جمع آوری معتادان متجاهر و مبارزه با سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: با اجرای مقتدرانه این طرح ها تلاش می کنیم دغدغه های مردم را در این دو موضوع کاهش دهیم.

سردار رادان ضمن تقدیر از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان فارس از مجموعه انتظامی، درخواست کرد: در حق مجموعه کارکنان انتظامی دعا کنید تا بتوانند خدمت رسانی مطلوبی به مردم داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز در این جلسه گفت: مردم باید خودشان را در امنیت سهیم بدانند چرا که حجم کار های پلیس بسیار زیاد شده است.

آیت الله لطف الله دژکام ضمن تبریک سال نو و تقدیر از دغدغه های فرماندهی فراجا در رابطه مردم و کارکنان انتظامی، گفت: در موضوع امر به معروف و نهی از منکر و به طور خاص عفاف و حجاب، همه باید نقش خود را ایفا کنند و تذکر لسانی وظیفه مجموعه انتظامی به تنهایی نیست.

وی با اشاره به گستردگی مأموریت های پلیس در جامعه و تأکید بر لزوم تناسب بین حجم مأموریت های پلیس و کارکنان انتظامی، گفت: با این حال با توکل بر خداوند تأمین امنیت و ارایه خدمات به مردم توسط کارکنان پلیس تاکنون به خوبی محقق شده و می شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر خود به استان فارس و در دیدار با خانواده شهید والامقام فراجا "صادق کریمی نمدی" در شیراز، گفت: مدال پرافتخار شهادت نصیب هر کسی نمی شود و در صورت کسب این افتخار، دنیا و آخرت او تضمین خواهد شد.

سردار رادان اظهار کرد: خانواده شهدا فرهنگ شهادت را بین جوانان جامعه رونق می دهند و به واسطه اینکه جوانان خود را در راه دین فدا کردند، با خداوند معامله کردند.

سردار سرتیپ احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی، عصر دوشنبه به منظور بازدید میدانی از فعالیت های نیروی انتظامی فارس، وارد فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز شد و مورد استقبال محمدهادی ایمانیه استاندار فارس قرار گرفت.

زیارت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم علیه السلام، بازدید از کلانتری های شیراز، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، دیدار با خانواده معظم شهید محمد صادقی کریمی نمدی از شهدای تکاور نیروی انتظامی و شرکت در نشست خبری از برنامه های سفر 2روزه فرمانده فراجا به استان فارس است.

انتهای پیام/424+

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان