به گفته فرمانده سپاه رشت، نخستین بسته های معیشتی سال ۱۴۰۲ به تعداد پنج هزار بسته و ارزش پنج میلیارد تومان بین محسنین شهر رشت و روستاهای اطراف تهیه و توزیع شذ.

به گزارش خبرنگار فارس از رشت، محمد نیک فطرت امروز در جمع خبرنگاران با تبریک تقارن بهار طبیعت و بهار معنویت اظهار کرد: الحمدلله توفیقی شد در طول سال در لوای مدیریت بسیج سازندگی در عرصه های مختلف، پروژه خدمت بی منت را انجام دهیم. 

وی با اشاره به عملکردهای خوب و کارهای صورت گرفته توسط بسیج سازندگی گفت: از سال گذشته تاکنون بالغ بر ۵۰ هزار بسته معیشتی توسط پایگاه های بسیج و حوزه های مقاومت بین افراد مستمند و نیازمند که شناسایی شده بودند توزیع شد. 

فرمانده سپاه رشت با اشاره به پرداخت وام خوداشتغالی به بسیجیان کارآفرین و افراد آسیب پذیر بیان کرد: وام خوداشتغالی برای حمایت از تولید به افراد کارآفرین تعلق گرفت و همچنین طی یکسال گذشته حدود ۴۲ واحد برای مسکن محرومین در حال احداث است.

وی به سایر برنامه های انجام شده طی یکسال پیش اشاره کرد و افزود: بسته های عیدانه که شامل البسه بود از یک هفته قبل از شروع سال جدید، به ارزش سه میلیار تومان و همچنین ۱۰ هزار بسته شب یلدا که شامل تنقلات بوده به ارزش ۵ میلیارد تومان بین مستمندان توزیع گردید. 

نیک فطرت با بیان اینکه لطف خدا و همکاری سپاه رشت و بسیج سازندگی باعث شد تا نخستین بسته های معیشتی سال جدید را نیز بین محسنین پخش کنیم، گفت: پنج هزار بسته معیشتی شامل کالاهای اساسی خوراکی از قبیل برنج، مرغ، روغن، رب، ماکارونی و حبوبات است. 

فرمانده سپاه رشت در مورد پروژه های مختلف خدمت رسانی بسیج سازندگی بیان کرد: همه این فعالیت های کمک های مومنانه تنها بخشی از کارهای صورت گرفته تحت عنوان خدمت بی منت گروه های جهادی بوده است. 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان