به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، علی اصغر محمددوست امروز در جمع خبرنگاران در خصوص طرح نظارتی نورزوی فجر تا فطر اظهار کرد: در بازرسی‌هایی که از ۱۵ اسفند تاکنون انجام داده‌ایم از ۴۸۶ مورد بازرسی انجام شده ۱۰۱ پرونده تخلف تشکیل شد که جمع کل ارزش ریالی آن ۳۵.۲۰۱.۵۹۷.۳۴۱ ریال می‌باشد.

به گفته وی، قاچاق کالا سه فقره به ارزش ریالی ۲۵.۹۳۰.۳۶۲.۰۰۰ ریال و ۲ فقره قاچاق لاستیک به ارزش ۲۵.۷۸۴.۳۸۲.۰۰۰ ریال و عرضه خارج از شبکه ۱۵۵.۶۵۰.۰۰۰ ریال و گرانفروشی ۳.۹۶۸.۲۳۲.۷۴۱ ریال و کم فروشی به ارزش ۸۰۲.۳۳۵. ۰۰۰ ریال از جمله تخلفات کشف شده است.

عدم اجرای ضوابط قیمت‌گذاری و توزیع ۶۳۷.۵۱۲.۰۰۰ ریال و فروش اجباری ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال، تبلیغ خلاف واقع ۷۶۹.۹۸۷.۶۰۰ ریال و اخفاء و امتناع ۳۷.۸۰۰.۰۰۰ ریال، خرید و واگذاری کالا بر خلاف ضوابط ۶۳۷.۵۱۲.۰۰۰ ریال، عرضه و نگهداری کالا به قصد فروش بدون علامت استاندارد ۵۶۸.۴۰۵.۰۰۰ ریال، ارائه خدمات و کالا بدون تایید ۵۶۳.۲۷۷.۰۰۰ ریال، عدم اجرای مصوبات و دستورات قانونی هیئت عالی ۶۲۷.۵۱۲.۰۰۰ ریال و نداشتن نشان استاندارد ۶۳۷.۵۱۲.۰۰۰ ریال از دیگر مواردی است که در طرح‌های نظارتی کشف و تشکیل پرونده شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لنگرود با تاکید بر لزوم نظارت گسترده و میدانی با سایر ادارات در این طرح افزود: نظارت میدانی بر اقلام اساسی تا پایان ماه مبارک رمضان، در دستور کار قرار دارد.

محمددوست با بیان اینکه بازرسان در سطح شهرستان در ۲ شیفت صبح و عصر بر بازار و کالاهای اساسی نظارت خواهند داشت، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف حتما با سامانه ۱۲۴ صمت تماس گرفته تا در اسرع وقت و با جدیت رسیدگی گردد.

پایان پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان