زمان نشست خبری مربیان پیش از دیدار ۲ تیم پرسپولیس و ملوان بندر انزلی مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ملوان بندرانزلی در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر (جام خلیج فارس)، پنجشنبه در ورزشگاه آزادی میهمان سرخپوشان پایتخت است. 

نشست خبری پیش از این دیدار چهارشنبه ظهر در ورزشگاه کاظمی انجام می شود. 

برنامه حضور مربیان ۲ تیم در این نشست به شرح زیر است: 
ساعت ۱۵؛ مربی ملوان (در صورت رسیدن به نشست) 
ساعت ۱۵:۳۰؛ مربی پرسپولیس

زمان بازی پرسپولیس مقابل ملوان

زمان بازی پرسپولیس مقابل ملوان به گونه ای در نظر گرفته شده که دو تیم بعد از بازی های هفته بیست و چهارم لیگ، فرصت کافی برای استراحت را داشته باشند. 

با پیگیری اخبار پرسپولیس متوجه خواهید شد که سرخ ها با ۴۸ امتیاز در جایگاه سوم جدول لیگ برتر خلیج فارس قرار دارند و در تعقیب سپاهان و استقلال هستند. 

بعد از شکست سرخ ها مقابل سپاهان در آزادی، شاگردان گل محمدی موفق به پیروزی مقابل مس رفسنجان شدند اما با توجه به نتایج دو تیم دیگر، سرخپوشان کماکان در جایگاه سوم قرار دارند و عملا چاره ای جز امیدواری به ۶ دیدار باقی مانده لیگ برتر نخواهند داشت. 

در آن سو تیم ملوان نیز بعد از صعود دوباره به سطح اول فوتبال ایران نتوانسته در فصل جاری عملکرد خوبی داشته باشد و با ۲۴ امتیاز از ۲۴ بازی در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارند؛ آن ها در ۵ دیدار اخیرشان در لیگ ۳ شکست و ۲ تساوی به ثبت رسانده اند. زمان بازی پرسپولیس مقابل ملوان، پنج شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ خواهد بود. 

پرسپولیس در حالی به مصاف ملوان خواهد رفت که این بازی در ورزشگاه آزادی و در حضور تماشاگران پرسپولیس برگزار خواهد شد. این باشگاه اعلام کرده که مجوز فروش تنها ۵ هزار بلیت را به دست آورده و البته در تلاش است تا ظرفیت ورزشگاه برای این بازی را افزایش دهد. 

با این حال هواداران پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل مس رفسنجان، استقبال خوبی از بلیت فروشی این بازی داشته اند و به فاصله چند ساعت، ۶۰ درصد بلیت های این دیدار را خریده اند تا کمتر از دو هزار بلیت در سامانه بلیت فروشی باقی بماند. 

باشگاه پرسپولیس بلیت جایگاه روبرو را با قیمت ۱۵۰ هزار تومان عرضه می کند و بلیت پشت دروازه هم با قیمت ۱۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. همچنین هواداران ملوان نیز امکان حضور در ورزشگاه را خواهند داشت.

سابقه دیدارهای گذشته ملوان و پرسپولیس

پرسپولیس در ۴ بازی آخری که برابر تیم ملوان برگزار کرده، ۴ برد به دست آورده و نتایج موجهی را برابر این تیم قدیمی و ریشه دار کسب کرده که با هم مرور می کنیم: 

پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱: پرسپولیس ۱-۰ ملوان
شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۳۹۵: پرسپولیس ۲-۱ ملوان
دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴: پرسپولیس ۲-۰ ملوان
یکشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۴: پرسپولیس ۱-۰ ملوان

پرسپولیس در حالی برابر تیم ملوان قرار می گیرد که در بازی رفت برابر این تیم ۱-۰ برنده شده است، بازی رفت ۲ تیم در بندرانزلی برگزار شد و حالا پرسپولیس این فرصت را دارد ضمن برد دوباره برابر تیم ملوان بتواند به صدر جدول و تیم سپاهان نزدیک شود، سپاهان این هفته برابر تراکتور بازی سختی پیش روی خود دارد. 

پرسپولیس و ملوان جزو قدیمی ترین تیم های لیگ فوتبال ایران هستند که اولین بار ۵۰ سال قبل در مسابقات لیگ اول تخت جمشید مقابل یکدیگر قرار گرفتند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان