فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری بیش از ۷۰۰ سارق متواری در این استان و در غالب طرح دستگیری سارقان متواری و تحت تعقیب با هدف ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزالله ملکی امروز درجمع خبرنگاران با بیان اینکه تأمین امنیت اجتماعی یکی از اهداف نیروی انتظامی در کشور است، اظهار کرد: نیروی انتظامی حافظ جان، مال مردم و امنیت جامعه بوده و در راه تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

وی یکی از مهم ترین اقدامات در راستای حفظ امنیت جامعه را دستگیری سارقان متواری دانست و گفت: در پی ابلاغ طرح دستگیری سارقان متواری و تحت تعقیب با هدف ارتقای امنیت اجتماعی در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان های تابعه قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری بیش از ۷۰۰ سارق متواری در این استان خبر داد و افزود: در این طرح ۱۶ روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات های جداگانه، ۷۰۷ سارق و ۳۱ مالخر در سطح استان دستگیر شده و همچنین بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۸۱۱ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

ملکی با تأکید بر برخورد جدی و قانونی با سارقان و برهم زدگان امنیت جامعه در گیلان بیان کرد: سارقان و مالخران با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان