خط و نشان مهاجم شمالی برای پرسپولیس

۱۴۰۲/۰۱/۱۷ ۰۲:۴۱ چاپ کد خبر: 182457
مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اشاره به این که ما در مستطیل سبز نمایش بسیار قابل قبولی داریم، گفت: در آینده این تیم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت و در دیدار مقابل پرسپولیس با هدف کسب امتیاز وارد ...

سهیل فداکار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرانزلی در مورد نتایج ضعیف ملوان در چند بازی گذشته اظهار کرد: متاسفانه در چند دیدار اخیرمان خوش اقبال نبودیم و گل های بدی در زمان های پایانی خوردیم، البته شاید اشتباهاتی داشتیم که به ضررمان تمام شد. 

وی با اشاره به کم تجربی و جوان بودن ملوان گفت: معتقدم مهم ترین دلیلی که باعث شده در بازی های گذشته نتیجه نگیریم کم تجربگی بازیکنان است و چون بسیاری از بازیکنان ملوان برای اولین بار است که در لیگ برتر بازی می کنند.

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با اشاره به این که ما در مستطیل سبز نمایش بسیار قابل قبولی داریم، افزود: ما از لحاظ فوتبالی نمایش خوبی داشتیم، ولی متأسفانه امتیازهای لازم را نگرفتیم و قطعا رفته رفته تیم ما رو به بهبود است و در آینده این تیم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت و در دیدار مقابل پرسپولیس با هدف کسب امتیاز وارد زمین خواهند شد.

فداکار با اشاره به اولین فصل صعود ملوان به لیگ برتر بیان کرد: ملوان بعد از سال ها به لیگ برتر برگشته و تا اینجا عملکرد بدی نداشته ایم، هر چند که می توانستیم بیشتر امتیاز بگیریم، البته این را هم باید در نظر گرفت که تیم ما از لحاظ هزینه با بسیاری از تیم های لیگ برتر قابل قیاس نیست.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان