رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: ٢٠ فروردین روز میثاق مجدد و وفای به عهد است و همه ساله این روز را از این جهت جشن گرفته و برگزار می کنیم که پیشرفت خودمان را اندازه گیری کنیم.

به گزارش ایسنا، به مناسبت ٢٠ فروردین و هفدهمین «سالروز ملی فناوری هسته ای» در کشور، محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: در روزهای آغازین سال ١۴٠٢، روز ٢٠ فروردین که «روز ملی فناوری هسته ای» نامگذاری شده است را در کنار نام و یاد شهدا گرامی می داریم.
وی افزود: ٢٠ فروردین ماه روز میثاق مجدد و وفای به عهد است. ما همه ساله این روز را از این جهت جشن گرفته و برگزار می کنیم که پیشرفت خودمان را اندازه گیری کنیم.
اسلامی تصریح کرد: اینکه ببینیم، بسنجیم و تطابق دهیم آنچه را که وعده داده و تعهد کردیم و آنچه را که انجام دادیم؛ تا از آن تاریخ میثاق ببندیم که یک گام بلندتر برای دستاوردهای بیشتر در سال های آینده برداریم.
رییس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد:  در سال ١۴٠١ همکاران ما با تلاش گسترده ١۵٩ دستاورد را ثبت کردند که از جنس دستاوردهای دانشی، فناورانه و صنعتی بوده است. بعضی از این موارد در سال ١۴٠١ شروع شد و به نتیجه رسید و بعضی سال گذشته یا  از دو، سه سال قبل آغاز شده بود و اکنون مورد بهره برداری قرار گرفته است.
وی افزود: این دستاوردها حکایت از کار پرتحرک و اقدام نتیجه گرای سازمان دارد و نشان می دهد که به سمت هدف در حرکت هستیم.
معاون رییس جمهور تاکید کرد: ١۵٩ دستاورد یعنی شما هر ١.۵ روز کاری در سازمان انرژی اتمی یک دستاورد به دست آورده اید. این مساله پیام واضحی از تحرک و پویایی بوده که به وجود آمده است.
اسلامی ادامه داد: ٢٠ فروردین ١۴٠٢ به زعم ما و با توکل به خدا، نقطه عطفی خواهد شد تا این زیرساخت ها گسترش یابد و در پرتو انسجام سازمانی که فرآیند یکپارچه طراحی و ساخت را توانسته محقق کند و بستر این مهم فراهم شده است؛ سال جاری شاهد فعالیت های گسترده تر خواهیم بود.
وی در پایان گفت: به امید خداوند و با توجه به این موارد مردم در ٢٠ فروردین سال ١۴٠٣ با دستاوردهای بسیار متفاوت تر و کارآمدتری آشنا خواهند شد.
انتهای پیام

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان