مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از آغاز عملیات اجرایی ۹ هزار و ۶۳۹ مسکن در طرح نهضت ملی خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۴۱۴ مسکن تا پایان سال گذشته آماده بهره برداری شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح های روستا محور با اعتباری بالغ بر ۵۸۶ میلیارد ریال خبر داد و اظهار کرد: ۳۱ پروژه اجرای طرح هادی، ۲۲۰ پروژه بازنگری طرح هادی و ۱۶ پروژه تهیه طرح هادی، پنج پروژه تهیه هدف گردشگری، صدور ۶۳۱۲ برگ سند مالکیت روستایی و واگذاری ۱۱ قطعه زمین در حوزه عمران روستایی به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به میزان اجرای طرح هادی توسط بنیاد مسکن افزود: از ۲۰۶۰ روستای گیلان، در ۱۰۵۵ روستا طرح هادی اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به میزان صدور سند در روستاها و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر گفت: ۶ هزار و ۳۱۲ سند در طول سال گذشته از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان صادر شده است.

دائمی به واگذاری اراضی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان اشاره کرد و افزود: ۱۱ قطعه زمین در سال گذشته در همین راستا واگذارشده است.

وی به تسهیلات بانکی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیرامون بهسازی و نوسازی مسکن اشاره کرد و گفت: تا پایان سال گذشته بالغ بر ۱۱۹ هزار و ۳۸۰ پرونده برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از آغاز عملیات اجرایی ۹ هزار و ۶۳۹ مسکن در طرح نهضت ملی خبر داد و بیان کرد: ۲ هزار و ۴۱۴ مسکن تا پایان سال گذشته آماده بهره برداری شده است.

به گفته دائمی، ۲۹ هکتار زمین جهت احداث دو هزار و ۹۸۳ واحد در قالب ۱۹ پروژه در ۱۲ شهر از اداره کل راه و شهرسازی استان تحویل گرفته شده و عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

وی همچنین اجرای ۷۲ مورد طرح هادی روستایی با بیش از ۴۰ کیلومتر عملیات بهسازی، تعریض و زیرسازی معابر، احداث راه به روستای خرشک رودبار و اجرای تحکم بستر زیر فونداسیون پروژه های مسکن اقدام ملی در رشت و لنگرود را، گزیده ای از پروژه های بنیاد مسکن در امور اجرایی و ماشین آلات برشمرد.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان