به گفته مدیررسانه باشگاه ملوان، علی رغم صدور مجوز از سوی نهادهای مربوطه و شورای تامین شهرستان جهت حضور بانوان در ورزشگاه، فدراسیون فوتبال مجوز حضور زنان در استادیوم زنده یاد قایقران بندرانزلی را صادر ...

میثم شاهین امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرانزلی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته جهت حضور بانوان در مسابقات ملوان اظهار کرد: با پیگیری های به عمل آمده علی رغم صدور مجوز از سوی نهادهای مربوطه و شورای تامین شهرستان، جهت حضور بانوان ملوانی در دیدار هفته پیش رو برابر تراکتور، فدراسیون فوتبال مجوز حضور بانوان را برای دیدارهای ملوان صادر نکرد. 

وی با اشاره به اینکه باشگاه ملوان تمام تلاشش را جهت دریافت مجوز حضور ملوان انجام داد، گفت: به گفته فدراسیون فوتبال، حضور بانوان از استادیوم آزادی آغاز شده و سپس با صدور دستورالعمل برای شهرستان ها در استادیوم های دیگر اجرا خواهد شد. 

به گفته مدیر رسانه ای ملوان، استادیوم انزلی از نظر زیرساختی جهت ورود بانوان مشکلی وجود ندارد و زیرساخت لازم جهت حضور بانوان در استادیوم زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی فراهم است. 

شاهین با اشاره به تلاش جهت حضور تماشاگران در دیدارهای آینده تصریح کرد: ضمن عذرخواهی از بانوان هوادار ملوان، پیگیری های باشگاه در این خصوص ادامه دارد و سعی داریم در نخستین مسابقه خانگی آینده خود پس از این دیدار، این مهم را به اجرا در آوریم تا از ظرفیت همه هواداران عاشق خود اعم از زن و مرد بهره گیرد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان