پس از اشتباه فاحش داوری در دیدار ۲ تیم ملوان و تراکتور و ضرر دوباره ملوان از اشتباهات داوری موجب طرح سوال نماینده مردم بندرانزلی در مجلس از وزیر ورزش شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، روز گذشته تیم فوتبال ملوان در انزلی میزبان تیم تراکتور از سری بازی های لیگ برتر بود که در پایان این بازی، ۲ تیم به نتیجه یک بر یک دست یافتند این در حالی است که تیم ملوان تا دقیقه ۸۷ یک بر صفر از تیم مهمان جلو بود که داور در یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه ملوان به سود تراکتور پنالتی اعلام کرد که این صحنه مورد اعتراض باشگاه ملوان قرار گرفت و معتقد بودند که داور اشتباه کرده است. 

احمد دنیامالی نماینده مردم بندرانزلی در مجلس پس از اشتباه فاحش داوری در دیدار این ۲ تیم و ضرر دوباره ملوان از اشتباهات داوری با طرح سوال از وزیر ورزش اظهار کرد: نابسامانی در وضعیت داوری ها در لیگ برتر و اشتباهات فاحش داوری منجر به تغییر در نتایج تیم های فوتبال شده و متاسفانه اشتباهات داوری در مورد تیم ملوان بندرانزلی بطور مستمر و مکرر اتفاق افتاده است. 

وی با بیان اینکه اشتباهات داوری علیه ملوان باعث از دست رفتن امتیازهای زیادی از این تیم شده است، گفت: وزیر ورزش باید در خصوص این مشکل و همچنین شرایط به حداقل رساندن آن پاسخگو باشند. 

نایب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس در طرح سوال خود از وزیر ورزش بیان کرد: عدم توسعه غیرمتوازن در زیر ساخت ها و امکانات ورزشی در مناطقی که دارای استعدادهای ورزشی هستند از جمله شهرستان بندرانزلی به عنوان یک شهرستان ورزشی و قهرمان پرور و اعمال بی عدالتی در توزیع نامناسب منابع مختلف از دیگر مشکلات موجود در حوزه ورزش کشور می باشد که باید وزیر ورزش نسبت به آن پاسخگو باشند و برنامه های خود را مشخص کنند. 

دنیامالی با اشاره بر غیرشفاف بودن قراردادهای فوتبالی در طرح سوال خود از وزیر ورزش گفت: عدم توجه وزارت ورزش به مسائل مربوط به غیر از شفاف بودن قراردادهای فوتبالی در سطح مربیان و بازیکنان لیگ برتر و تزریق منابع مالی بسیار زیاد توسط مراکز صنعتی و تولیدی به برخی از تیم های فوتبال که باعث نابرابری و ناعدالتی در بین تیم های فوتبال لیگ برتر شده از دیگر نقاط منفی برجسته در ورزش کشور می باشد. 

عدم توجه وزارت ورزش و جوانان به مسائل معیشتی قهرمانان و پیشکسوتان ملی در عرصه های آسیایی و جهانی، عدم بیمه کردن قهرمانان کشور که این کوتاهی ها و کم کاری ها موجب ناامیدی قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی شده وعدم بکارگیری نیروی انسانی متخصص در مسؤولیت های مدیریتی ورزشی از جمله مواردی است که نماینده مردم بندرانزلی در مجلس در طرح خود از وزیر ورزش مطرح کرده است. 

به گفته وی، واگذاری مسؤولیت های کلیدی به افراد غیرورزشی در سطح ستاد و استان ها، یک جانبه نگری در وزارت ورزش و جوانان وعدم توجه به مسائل، مشکلات و معضلات جوانان از جمله مسکن، اشتغال، اوقات فراغت و غیره از دیگر مواردی است که وزیر ورزش باید به آن ها پاسخ دهد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان