بازگشت رنگ قرمز کرونایی به گیلان

۱۴۰۲/۰۱/۲۷ ۱۵:۰۲ چاپ کد خبر: 182737
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از قرارگیری یکی از شهرستان های استان در وضعیت قرمز کرونایی خبر داد و گفت: متأسفانه شهرستان سیاهکل به وضعیت قرمز درآمده و شهرستان های رودبار، رودسر، ماسال و لاهیجان ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فردین مهرابیان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شیوع کرونا در گیلان در حال گسترش است، اظهار کرد: استان گیلان یکی از استان های درگیر با شروع ویروس کرونا بوده که منجر شد تا در این استان کادر درمان جهادگونه به کار پرداخته و در کنترل این ویروس کمک کنند. 

وی با اشاره بستری شدن بیش از ۱۰۰ بیمار کرونایی در استان گیلان گفت: بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت تاکنون ۱۲۳ نفر در بیمارستان های این استان بستری بوده و امیدواریم تا این آمار با افزایش مواجه نشود. 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از قرارگیری یکی از شهرستان های استان در وضعیت قرمز کرونایی خبر داد و افزود: متأسفانه  شهرستان سیاهکل به وضعیت قرمز درآمده و شهرستان های رودبار، رودسر، ماسال و لاهیجان نارنجی شدند. 

مهرابیان با اشاره به بستری بودن ۲۱ بیمار بدحال کرونایی در مراکز درمانی گیلان و در ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: شهرستان های رشت، املش، آستارا، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، خمام، رشوانشهر، صومعه سرا، تالش، فومن، لنگرود و شفت در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند. 

وی با ابرار نگرانی از احتمال افزایش شیوع بیماری کرونا در استان گیلان گفت: از مردم و گردشگران درخواست دارم در صورت مشاهده علایم بیماری مانند تب، سرفه، گلودرد و آبریزش بینی، فوری با زدن ماسک و حفظ فاصله اجتماعی، به پزشک مراجعه کنند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان