در ادامه همراه ما باشید تا به شما بگوییم آدرس آی پی چیست و چگونه به کمک آی پی ایرانی در خارج از کشور به وب سایت های ایرانی به راحتی متصل شوید.

بسیاری از گردشگران می خواهند بدانند که آیا می توانند از برنامه شاد در خارج از کشور و اینترنت بانک ملت در خارج از کشور استفاده کنند یا خیر؟ بله با خرید IP ایران امکان پذیر است. معمولاً اگر به یک مکان خارجی در کشور سفر می کنید، اینترنت  تلفن همراه شما فعال نمی شود. زیرا سیستم بانکداری آنلاین تشخیص می دهد که شما با IP غیر ایرانی وارد سیستم شده اید. برای استفاده از موبایل بانک ایرانی در خارج از کشور به آدرس IP ایرانی نیز نیاز دارید. پس در ادامه همراه ما باشید تا به شما بگوییم آدرس آی پی چیست و چگونه به کمک آی پی ایرانی در خارج از کشور به وب سایت های ایرانی به راحتی متصل شوید.

آدرس IP ایران در وب سایت های ایرانی چیست؟

اگر به دنبال جواب سوال آدرس آی پی ایران در وب سایت هستید باید به شما بگوییم که اگر در مسافرت یا اقامت خارج از کشور هستید، ممکن است نتوانید به برخی از سایت های ایرانی دسترسی پیدا کنید. این به دلیل تغییرات جغرافیایی شما است که به صورت هوشمند در سایت های داخلی ایران شناسایی می شوند و برای امنیت بیشتر در این سایت دچار مشکل خواهید شد.

این وب سایت ها توسط آی پی ایران در داخل کشور ایجاد می شوند. IP  یک شناسه منحصر به فرد برای دسترسی و اتصال به یک صفحه وب است که با موقعیت جغرافیایی هماهنگ شده است. در نتیجه برای اتصال به برنامه شاد در خارج از کشور و اینترنت بانک ملت در خارج از کشور نیاز به IP ایران خواهید داشت. پس با خرید IP ایران می توانید به همه وب سایت ها و همراه بانک های ایرانی به راحتی بدون مشکل مسدود شدن دسترسی داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه یک وی پی ان ایرانی قابل اعتماد بخرید و یک VPN ایرانی خوب باید دارای چه ویژگی هایی باشد تا کاربران با خیال راحت از آن استفاده کنند.

یک وی پی ان ایرانی قابل اعتماد باید چه مزیت های مهمی داشته باشد؟

به چند دستگاه همزان قابلیت اتصال را داشته باشد

با خرید IP ایران از سرف تانلز این قابلیت برای شما وجود خواهدد اشت که نه تنها از رایانه خود، بلکه از تلفن هوشمند خود و سایر دستگاه های مجهز به اینترنت محافظت کنید. اگر می خواهید کل شبکه خانگی خود را پوشش دهید، بهتر است اشتراکی بخرید که به راحتی در چندین دستگاه کار کند. البته باید بگوییم که اگر در خارج از ایران هستید و می خواهید به اینترنت بانک ملت در خارج از کشور دسترسی داشته باشید سرف تانلز می تواند برای شما یک گزینه عالی برای اتصال به ایران و برنامه شاد در خارج از کشور باشد.

هیچ نظارتی روی اطلاعات شخص کاربران وجود نداشته باشد

Five Eyes  نام گروهی از کشورها است که به پنج چشم شناخته می شوند که اطلاعات کاربران کشورهای خود را با هم تبادل می کنند. این اتحادیه ابتدا توافقی بین بریتانیای کبیر و ایالات متحده بود، اما سپس به کشورهای کانادا، استرالیا و نیوزیلند گسترش یافت. این کشورها اطلاعات شهروندان خود را به اشتراک می گذارند. پس هنگام خرید IP ایران به این موضوع حتما توجه داشته باشید که از یک شرکت قابل اطمینان خرید خود را انجام دهید.

البته گفتنی است که طرفداران حفظ حریم خصوصی همیشه هشدار خواهند داد که از اشتراک هایی که مربوط به این کشور هستند به هبچ وجه استفاده نکنید تا اطلاعات شخصی شما همیشه حفظ شود.

پرداخت با ارزهای دیجیتال

اگر به فکر خرید IP ایران هستید تا به اینترنت بانک ملت در خارج از کشور دستیابی داشته باشید، قطعا دوست ندارید که اطلاعات کارت اعتباری خود در معرض خطر باشد. بنابراین قابل درک است که ارائه دهندگان VPN راه حل های پرداخت جایگزین ارائه می دهند. شما با خرید IP ایران از سرف تانلز می توانید با ارزهای دیجیتال پرداخت خود را انجام دهید.

داشتن اعتبار بالا

وقتی صحبت از یک VPN ارزان می شود، اولین چیزی که باید به آن فکر کنید حفظ حریم خصوصی شما است که می تواند اطلاعات مهمی در آن وجود داشته باشد. VPN ها و اشتراک های رایگان و ارزان قیمت همیشه تمام تلاش خود را می کنند تا حریم خصوصی شما را نقض کنند و از اطلاعات شما که در گوشی یا سیستم رایانه ای خود دارید استفاده کنند. به جای اینکه با خرید این اشتراک ها به شما کمک کنند می توانند به عنوان یک بد افزار روی گوشی یا رایانه شما نصب شوند و تمام اطلاعات شخصی شما را ذخیره سازی کنند.

kill switch

اکثر VPN ها دارای سوئیچ kill هستند. سوئیچ kill یک ویژگی امنیتی است که اگر سیستم VPN به درستی کار نکند، اتصال اینترنت شما را قطع می کند. اگر قصد خرید IP ایران با امنیت بالا را دارید، حتماً باید سعی کنید اشتراکی دریافت کنید که از این ویژگی پشتیبانی کند، زیرا اگر VPN به درستی کار کند، به راحتی می تواند از کپی شدن آدرس IP شما جلوگیری کند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان