به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، رئیس شورای شهر چاف و چمخاله در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان لنگرود با بیان اینکه از ۲۵۰۰ هکتار زمین موجود در شهر چاف و چمخاله ۱۵۰۰ هکتار در تملک منابع طبیعی و راه و شهرسازی است، اظهار کرد: این حجم زیاد از زمین‌های شهر چاف و چمخاله که در تملک دیگر ادارات است موجب ایجاد مشکل برای شهرداری و شهروندان شده و بعضا برای صدور پروانه ساختمانی که موجب درامد برای شهرداری می‌شود با مشکل مواجه هستیم.

فریدون سالم با بیان اینکه برای حل این مشکل از طریق مشاور طرحی را به استان ارایه کردیم تا بررسی کنند، گفت: در صورت تایید طرح توسط استان، در صدور پروانه و ارایه خدمات به شهروندان با خیال راحت فعالیت خواهیم کرد.

لایروبی رودخانه چمخاله بعد از ۱۰۰ سال انجام شد

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر چاف و چمخاله نیز با بیان اینکه در سال گذشته با حجم زیادی از پرونده‌هایی که کارهای آن انجام نشده بود مواجه بودیم، اظهار کرد: یکی از تلاش‌های مجموعه شهرداری و شورا تعیین تکلیف پرونده‌ها و بازرسی‌های مربوط به ساخت و سازها توسط کارشناسان بود که خوشبختانه تا حد زیادی کارها انجام شد.

مهران محراب‌پور با بیان اینکه برای سال جاری پروژه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است، گفت: لایروبی پنج کیلومتر رودخانه یکی از کارهایی بود که در یکصدسال گذشته انجام نشده بود و خوشبختانه با پیگیری‌هایی که در این دوره انجام شد این مهم انجام شد.

وی با اشاره به برخی پروژه‌های در دست اقدام شهرداری و شورا در سال جاری افزود: طراحی و اجرای میادین تپه و چمخاله و چاف، اصلاح خیابان‌ها و بازگشایی‌های معابر، اتمام بلوار مسیر چمخاله و چاف و تعریض خیابان از میدان چاف به سمت تازه آباد چاف از جمله برنامه‌هایی است که برای سال جاری برنامه ریزی شده است.

مهرداد وفایی عضو دیگر شورای شهر چاف و چمخاله نیز با بیان اینکه اصحاب رسانه بازوان شهرستان برای انعکاس اخبار و عملکردهای مسوولین هستند، اظهار کرد: در چند وقت گذشته برنامه‌های زیادی انجام شده و اقدامات زیادی نیز برای سال جدید در دست اقدام است که این زیر سایه همدلی اعضای شورا و مجموعه شهرداری چاف و چمخاله است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان