به گزارش لنگرخبر، سردار محمدجعفر اسدی امروز در دومین یادواره سالگرد شهید محمدعلی حق بین سردار جبهه مقاومت که در سالن ۲۲ بهمن لنگرود برگزار شد، اظهار کرد: شکل گیری انقلاب اسلامی موجب ضلع دیگری در جهان شد که در مقابله با استکبار عرض اندام کرد و بیش از چهار دهه از عمر انقلاب نیز گذشته است. 

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب، صدام به پشتیبانی دیگر هم پیمانانش می گفت که چند روزه در تهران خواهد بود، گفت: رزمندگان اسلام مانند سردار حق بین ها به رهبری امام خمینی و با دستان خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و امروز اثری از صدام و آن رژیمش نیست و این ایران اسلامی است که استوار ماند. 

مسئول بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی علی رغم کمبود تجهیزات نظامی برای مقابله با دشمن، ولی حتی یک وجب از خاک ایران کم نشد، تصریح کرد: در دهه اخیر نیز که داعش به سرکردگی آمریکا در منطقه ایجاد شده بود کشورهای منطقه را ناامن کرده بودند تا به ایران ضربه بزنند ولی حضور مستشاری رزمندگان در کشورهای سوریه، عراق و غیره موجب شد تا داعش سرنگون شود و حوزه سرزمینی آن کشورها نیز حفظ شود. 

اسدی با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی فاتح میدان نبرد در مقابل داعشیان بود، افزود: حاج قاسم سلیمانی توانست با شکل دهی جبهه مقاومت در منطقه، گفتمان جهاد و مقاومت را در کشورهای دیگر ایجاد کند و خود مردم آن کشورها با یکدلی موفق شدند تا دشمن را از سرزمین خود بیرون کنند. 

وی با بیان اینکه سردار حق بین می توانست بعد از اتمام ماموریت نظامی خود یک فرد موفق در شهر و استان خود باشد ولی همواره جهاد در راه خدا را انتخاب کرد و در این راه عزتمندانه مقابل دشمن ایستاد، گفت: سردار حق بین هم در جنگ تحمیلی و هم در نبرد با داعش با تمام توان خود وارد عمل شد که ایران در جنگ تحمیلی با فرماندهانی امثال سردار حق بین پیروز شد و در نبرد با داعش نیز این سردار حق بین بود که فاتح میدان علیه دشمن بود. 

مسئول بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه وظیفه داریم تا بصیرت خود را افزایش دهیم تا از فتنه های دشمن آگاه باشیم، افزود: یاس و ناامیدی، سلاح شیطان و دشمن علیه مردم ایران است و همواره در تلاش است با همین سلاح در بین مردم تفرقه افکنی کنند که در این زمینه مردم باید هوشیار باشند. 

اسدی با بیان اینکه برخی در کشور خواهان برقراری ارتباط با استکبار به اسم مذاکره هستند، تصریح کرد: تاریخ نشان داده که هر کشوری با استکبار ارتباط برقرار کرده به ذلت رسیده و ایران هیچگاه سر جلوی استکبار خم نخواهد کرد و روزی شاهد نابودی استکبار خواهیم بود. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان