رشت- رئیس پلیس راه گیلان از فوت یک نفر در سوانح رانندگی در محورهای این استان طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۴۵ نفر نیز در تصادفات جاده ای گیلان مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جاور صفاری شامگاه شنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران، اظهار کرد: گیلان به دلیل ظرفیت های گردشگری جزو استان های گردشگرپذیر کشور به شمار می رود.

وی از ترافیک سنگین در محورهای اصلی گیلان خبر داد و افزود: به دلیل حضور مسافران در محورهای ورودی و خروجی استان گیلان، در این محورها تراکم ترافیک گزارش شده است.

رئیس پلیس راه گیلان ادامه داد: تردد در بزرگراه آستانه به سمت لاهیجان - لنگرود و بالعکس، شهر رشت به سمت انزلی در محور تالش به سمت آستارا در محدوده پل خطبه سرا ترافیک پر حجم اعلام شده است.

صفاری با اشاره به خروج مسافران در محدوده منجیل به رودبار، بیان کرد: بر اساس نقشه ها و داده های آماری تردد در محدوده منجیل به رودبار پرحجم در جریان است.

رئیس پلیس راه گیلان از فوت یک نفر در سوانح رانندگی در محورهای این استان طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۴۵ نفر نیز در تصادفات جاده ای گیلان مصدوم شدند.

وی بیشترین عامل حوادث رانندگی را سرعت غیر مجاز عنوان کرد و گفت: رانندگان و مسافران در هنگام رانندگی از سرعت و سبقت غیرمجاز و مکالمه با تلفن همراه در محورهای گیلان بپرهیزند.

صفاری با تاکید بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، تصریح کرد: برای جلوگیری از حوادث مرگبار، حفظ آرامش در هنگام رانندگی توسط رانندگان ضرورت دارد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان