سپاهان، به عنوان یکی از مهم ترین مدعیان قهرمانی در یکی از مهم ترین دیدارهای لیگ برتر برای رسیدن به جام قهرمانی با هوادارانش میزبان ملوان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم فوتبال سپاهان، یکی از اصلی ترین مدعیان قهرمانی در دومین فینال پیش رو برای رسیدن به جام قهرمانی با هوادارانش میزبان نماینده فوتبال گیلان خواهد بود. 

سپاهانی ها پس از پیروزی خانگی برابر مس رفسنجان با حضور ۷۰ هزار نفری هواداران در ورزشگاه نقش جهان و بازگشت به صدر جدول، در هفته بیست وهفتم نیز با تماشاگرانشان میزبان ملوان بندرانزلی خواهند بود تا دومین گام از ۵ گام باقی مانده تا پایان لیگ برتر را در خانه بردارند.

با اعلام رسمی باشگاه سپاهان با توجه به انجام پیگیری های لازم از مراجع ذی صلاح جهت دریافت مجوز برگزاری بازی سپاهان و ملوان بندر انزلی با حضور هواداران، مجوز حضور تماشاگران از سوی مسؤولان مربوطه صادر شد و سامانه فروش بلیت از امروز (شنبه-۲ اردیبهشت) در دسترس قرار گرفت. 

این دیدار دوشنبه، چهارم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد. 

از سوی دیگر مانند هفته گذشته و بر اساس هماهنگی های انجام شده با حامیان مالی باشگاه، هزینه بلیت این دیدار برای هواداران سپاهان رایگان است، اما دریافت بلیت از طریق سامانه و ارائه برای ورود الزامی است.

سپاهان و ملوان دیدار مرحله رفت را با تساوی بدون گل پشت سر گذاشته اند و گرفتن امتیاز برای شاگردان مازیار زارع خیال انزلیچی ها را برای ادامه لیگ آسوده خواهد کرد و پیروزی شاگردان ژوزه مورایس در این دیدار و کسب ۳ امتیاز کامل برای بالا بردن جام قهرمانی ضروری است. 

نماینده فوتبال اصفهان تاکنون با ۱۶ پیروزی، ۷ تساوی و ۳ باخت، ۵۵ امتیاز کسب کرده و با استقلال هم امتیاز است. از سوی دیگر قرمزپوشان پایتخت با فاصله یک امتیاز از دو رقیب آبی و طلایی خود در رده سوم جدول ایستاده که همین نزدیکی امتیازی نشان از رقابت تنگاتنگ سپاهان، استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی دارد. 

نماینده فوتبال گیلان هم با پنج برد و ۱۰ مساوی و ۱۱ باخت و با ۲۶ امتیاز در رتبه دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

اصفهانی ها پس از دیدار با ملوان به مصاف نفت مسجد سلیمان، پیکان و مس کرمان خواهند رفت و نسبت به رقبا بازی های نسبتا راحت تری دارند تا کارشناسان رسیدن به قهرمانی را در دستان خود سپاهان بدانند. این در حالی است که سرخابی ها در مهم ترین دیدار هفته بیست وهفتم داربی پایتخت را در پیش دارند و پس از گذر از این هفته باید به نتایج بازی های رقبا چشم داشته باشند.

سپاهان و ملوان حساس تر از دربی پایتخت 

استقلال و پرسپولیس بیشتر از تیم های دیگر لیگ برتر چشم شان به این دیدار حساس است و ملوان در صورت متوقف کردن سپاهان، برنده دربی را به گزینه اصلی قهرمانی لیگ برتر تعیین خواهد کرد. 

به گزارش فارس، ملوان بندرانزلی هم در بازی های آینده باید در فینال انتهای جدولی ها به مصاف مس کرمان برود پس از آن در مسجد سلیمان با نفت این شهر، در ادامه در آخرین دیدار با پیکان در انزلی روبرو خواهد شد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان