به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان در راستای تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» ایجاد زیرساخت‌ها، تسهیل در خدمات‌رسانی، ریشه‌یابی چالشهای موجود در حوزه تولید در استان و نیز در شهرستان لنگرود و در راستای بهبود فضای کسب و کار، با پرویز محمد نژاد، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

مهدی محبوبی حسن کیاده در این دیدار از افزایش ظرفیت برق در نواحی صنعتی «یعقوبیه، اطاقور، لنگرود و مجتمع کارگاهی دریاسر» خبر داد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان خاطرنشان کرد: فاز ابنیه «تصفیه خانه نالکیاشر» از پیشرفت صد در صدی برخوردار بوده و با اتمام فاز تاسیسات و مکانیکال، اجرای این پروژه با اهمیت به اتمام می‌رسد.

وی در ادامه به اجرای پروژه‌های زیرساختی مورد نیاز در شهرک یعقوبیه اشاره کرد ودر خصوص تولید برق در شهرک‌های صنعتی افزود: اجرای پروژه تولید برق در شهرک صنعتی نالکیاشر از طریق پنل‌های خورشیدی پیشرفت صد در صدی داشته است و ما در ماه‌های آتی، به حول و قوه الهی شاهد بهره برداری از پروژه تولید برق از طریق پنل‌های خورشیدی در شهرک لوشان و در سطحی بسیار وسیعتر خواهیم بود.

پرویز محمد نژاد، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه شهرستان لنگرود با توجه به منابع و امکانات موجود از پتانسیل بسیار بالایی جهت سرمایه‌گذاری برخوردار است، افزایش و توسعه شهرکهای صنعتی را با توجه به وجود متقاضیان سرمایه‌گذاری از نیاز‌های ضروری شهرستان دانسته و عنوان کرد: تمام توانم را جهت جذب اعتبارات بمنظور رونق شهرک‌های صنعتی شهرستان لنگرود بکار خواهم گرفت.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان