به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، حسین احمدی نژاد، رئیس شورای اسلامی شهر شلمان همزمان با روز شوراها در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تبریک نهم اردیبهشت که به روز شوراها نامگذاری شده این روز را به همه کسانی که به  اعضای کنونی شورای اسلامی شهر شلمان اعتماد کرده اند، اظهار کرد: طبق آیه شریفی که در قرآن آمده وظیفه ذاتی شورا «و امرهم شورا بینهم» است. یعنی اگر آبرویی داریم از وجود مردم است. مردم ولی‌نعمت ما هستند و به نمایندگی مردم  مطالبه‌گر حق و حقوقشان در مدیریت شهری هستیم.

وی افزود: نهم اردیبهشت سالروز رویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بی‌تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد و در تمام امور کشور مردم را ولی نعمت انقلاب اسلامی می‌دانست.

رئیس شورای اسلامی شهر شلمان اذعان کرد: نهاد شورا که شالوده آن ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلام دارد در واقع به فرایند واگذاری امور به مردم، عینیت بخشید و به برکت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، دوچندان گردید.

احمدی نژاد با بیان اینکه درب‌های شورای شهر به روی همه مردم باز است، افزود: توجه به مطالبات و درخواست‌های مردم از وظایف اعضا و منتخبین شورای شهر هستند وعدم توجه مسئولین به خواست این منتخبین یعنی‌عدم توجه به خواست مردم.

وی با اشاره به جلسات مکرر شورای شهر با نماینده محترم مردم در مجلس گفت:   با مسئولین استان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در راستای حل مشکلات شهری جلسات متعددی داشتیم؛ منتظریم تا ببینیم چه زمانی وعده‌ها محقق خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شلمان با بیان اینکه شورای شهر همواره خود را پاسخگوی شهروندان می‌داند، اظهار کرد: تمام تصمیمات مدیریت شهری بر مبنای منافع شهر، شهروندان و شهرداری خواهد بود و به خواسته‌های شخصی خاص، گروه‌ها و جریان‌ها توجه نکردیم و منافع شهر همیشه در اولویت اعضا بود.

احمدی نژاد تاکید کرد: با اینکه شهرداری‌ها بسیاری از هزینه‌های اولیه را به سختی تأمین می‌کنند اما برخی هنوز با یکه تازی چوب لای چرخ می‌گذارند تا نارضایتی ایجاد شود که حتما محکم مقابل این رفتارها می‌ایستیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان