باخت سنگین ملوان در استادیوم خانگی

۱۴۰۲/۰۲/۱۶ ۰۲:۱۷ چاپ کد خبر: 183225
ملوان بندرانزلی انزلی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل مس رفسنجان با دریافت چهار گل شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران ملوان بندرانزلی درخانه مقابل مس رفسنجان با دریافت چهار گل شکسته خورد. 

شاگردان ربیعی با یک شروع هجومی و در ثانیه ۸ موفق به باز کردن دروازه ملوان شدند تا تمرکز بازیکنان ملوان از دست برود و تا پایان این دیدار نتوانند دوباره بازی را به کنترل خود درآورند. 

در ادامه ملوان به آرامی سعی در کنترل توپ و میدان داشت اما باز هم مس رفسنجان موفق به باز کردن دروازه ایمان صادقی شد تا نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به سود مس به پایان برسد. 

در نیمه دوم هم نمایش بی نقص شاگردان ربیعی ادامه داشت و آن ها با استفاده از اشتباهات بازیکنان ملوان وعدم تمرکز قوها توانستند دو بار دیگر دروازه ملوان را باز کنند تا این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر به پایان برسد. 

مازیار زارع سرمربی ملوان بندرانزلی در این دیدار ایمان صادقی، علی خوشکفا، محمدرضا بردبار، پدرام قاضی پور (۸۲- محسن انبساطی)، مجید عیدی، محمود مطلق زاده (۴۶- صادق بارانی)، میلاد شعبانلو، مهران احمدی (۴۶- مهدی مومنی)، سجاد بازگیر (۷۱- محسن علافی)، امیرحسین یحیی زاده (۴۶- میلاد جهانی) و سهیل فداکار را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان نیز در این دیدار حامد لک، شاهین توکلی، ایمان سلیمی، جفرسون باهیا، سیدمهدی حسینی، مهرداد رضایی، حسن جعفری، مهدی ترکمان (۸۱- قائم اسلامی خواه)، محسن آذرباد، فراز امامعلی و گادوین منشا (۸۱- امید لطیفی) را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

ملوان بندر انزلی صفر، مس رفسنجان ۱ (دقیقه ۱- گادوین منشا): با شروع بازی توپ بلند به جناح چپ محوطه ملوان رسید و بازیکنان این تیم توپ را برگشت دادند اما گادوین منشا با جای گیری به موقع موفق شد دروازه انزلی را باز کند. 

ملوان صفر - مس رفسنجان ۲ (دقیقه ۳۶- شاهین توکلی): ارسال کرنر بلند به محوطه شش قدم ملوان رسید و در شلوغی محوطه توپ مقابل فراز امامعلی افتاد اما ضربه او به تیر افقی دروازه برخورد کرد. در برگشت شاهین توکلی با جای گیری مناسب و با یک ضربه سر مطمئن دروازه ملوان را برای بار دوم باز کرد. 

ملوان بندر انزلی صفر - مس رفسنجان ۳ (دقیقه ۶۱ - گادوین منشا): محسن آذرباد با یک پاس چیپ و پشت مدافعان ملوان، گادوین منشا را صاحب توپ کرد و او هم با سر توپ خوشکفا را محو کرد و وارد محوطه شد و با ضربه دقیق توپ را به تور دروازه ملوان رساند. 

ملوان بندر انزلی صفر مس رفسنجان ۴ (دقیقه ۸۳ - امید لطفی): روی اشتباه شعبانلو در دفع توپ باعث شد مهدی حسینی با توپ ربایی وارد محوطه ملوان شود و در موقعیت دو به تک با پاس در عرض لطیفی بازیکن تازه وارد را صاحب توپ کند تا او با یک بغل پای ساده دروازه خالی را باز کند. 

در حاشیه: 
* امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران مربی بدنساز تیم یعنی علی قربانعلی پور را برای بررسی عملکرد دو تیم به ورزشگاه سیروس قایقران فرستاده. 
* مطابق انتظار هواداران پرشور انزلی بخش عمده صندلی های ورزشگاه را پر کرده و به شدت تیم خود را تشویق می کنند. 
* روی ارسال کرنر محسن آذرباد در دقیقه ۱۲ و درون محوطه ملوان، مطلق زاده و یکی از بازیکنان مس رفسنجان با یکدیگر برخورد کردند و این موضوع باعث شد داور برای لحظاتی بازی را قطع کند تا به وضعیت این دو بازیکن رسیدگی شود. حدود ۵ دقیقه بعد مشابه همین اتفاق روی کرنر ملوان در محوطه مس تکرار شد و یک بازیکن از هر دو تیم روی زمین افتادند تا داور برای رسیدگی به آن ها بازهم بازی را متوقف کند. 
* مس و منشا با گلزنی در ثانیه ۸ بازی و با زدن تنها چهار ضربه به توپ، رکورد جدیدی در لیگ برتر از این نظر را خلق کردند. 
* در وقت های تلف شده نیمه اول روی یک خروج توپ از کنار دروازه مس، داور ابتدا اعلام ضربه دروازه کرد. در ادامه و با مشورت با کمک خود تصمیم خود را تغییر و نقطه کرنر را نشان داد. 
* با به ثمر رساندن گل سوم مس، منشا برای شادی به سمت تماشاگران رفت و این باعث شد صادق بارانی به سمت او برود و با او صحبت کند اما با دخالت دیگر بازیکنان این موضوع رفع شد. 
* بعد از گل سوم از بعضی سکوهای ورزشگاه سیروس قایقران شعار بازیکن بی غیرت شنیده شد. 
* بعد از گل چهارم مس به نظر بطری آب معدنی از روی سکوها به سمت کمک داور پرتاب شد و با سر او برخورد کرد و همین موضوع باعث شد تا داور برای دقایقی بازی را قطع کند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان