سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم سهیمه را به دست آوریم حتی اگر شانس ما اندک باشد. امیدوارم که بتوانیم کارمان را به درستی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از گیلان، محمد ربیعی پس از پیروزی پر گل مقابل تیم فوتبال ملوان در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: در ابتدا به مازیار زارع خسته نباشید می گویم و در طرف مقابل هم به بازیکنان خودم در تیم مس رفسنجان تبریک و خسته نباشید می گویم که بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. در رابطه بازی باید بگویم که تیم ملوان را نباید در این بازی ببینید و ملوان را باید از گذشته باشد مقایسه کنید. ملوان تیم بسیار خوب و منسجمی است و خوب بودن این تیم هم در هفته گذشته ثابت شد. 

وی افزود: بازی از همان ابتدا با گل زود هنگام ما باعث شد تا روند دیگری را دنبال کند. ملوان هم در ادامه در تلاش بود که گلی را که دریافت کرده است را جبران کند و ما هم در تلاش این بودیم تا به گل های بیشتری را به ثمر برسانیم. شاید این نتیجه امروز برای ملوان بد بوده باشد اما چیزی از ارزش های این تیم کم نمی کند. چون من به عنوان مربی وقتی تیم را از لیگ یک به لیگ برتر آورده ام می دانم تیم هایی که در سال اولی که در لیگ برتر حضور دارند با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم می کنند. تیم هایی بودند که وقتی به لیگ برتر رسیدند در همان سال اول به دسته پایین تر برگشتند. اما وقتی سال اول که می گذرد کم کم تیم ها ثبات پیدا می کنند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: در حال حاضر تیم ملوان این امر مهم را ثابت کرد و دغدغه کمتری دارد. اما در خصوص ریتم بازی به بازیکنانم تبریک می گویم و آن چیزی که می خواستیم در زمین به بار نشست. تا پایان بازی های لیگ خواهیم جنگید تا بتوانیم جایگاه خودمان در لیگ را ارتقا دهیم. حتی اگر یک درصد هم شانس داشته باشیم صددرصد توان خود را می گذاریم تا نتیجه را که می خواهیم به دست آوریم. تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم سهیمه را به دست آوریم حتی اگر شانس ما اندک باشد. امیدوارم که بتوانیم کارمان را به درستی انجام دهیم.

ربیعی در پاسخ به این سوال که آیا در مس رفسنجان می ماند یا خیر گفت: این سوال تکراری است اما من 2 بازی دیگر با مس رفسنجان دارم و تمام توان خودن را برای این دو بازی خواهم گذاشت و در خصوص ماندن یا رفتنم از مس رفسنجان در پایان فصل تصمیم خواهم گرفت.

وی در پایان در خصوص 2 هفته پایانی لیگ برتر تصریح کرد: من در جایگاهی نیستم که بخواهم توصیه ای انجام دهم اما بخش عمده ای از فوتبال این است که هر تیمی بتواند با شرافت و قدرت بازی کند می تواند پیروز بازی شود.

پایان پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان