شخصیت های مهم کشورمان به صحنه می آیند

۱۴۰۲/۰۲/۱۷ ۱۲:۰۰ چاپ کد خبر: 183296
مدیر مرکز تئاتر «مولوی» با اعلام تازه ترین جزییات درباره مدرسه تابستانی این مرکز اظهار امیدواری کرد که یکی از رویکردهای این مدرسه، تولید متونی بر اساس شخصیت های مهم فرهنگی کشورمان باشد و در دل این ...

امیرحسین حریری در گفتگو با ایسنا خبر داد که تا پایان اردیبهشت ماه فراخوان مدرسه تابستانی مرکز تئاتر مولوی منتشر می شود. او همچنین با ابراز خوشنودی از استقبال تماشاگران از نمایش «کابوس های آنکه نمی میرد» به کارگردانی نادر فلاح که درباره علامه دهخدا است و این روزها در تالار مولوی روی صحنه است، افزود: متاسفانه در پرداختن به شخصیت های مهم فرهنگی و ملی کشورمان ضعف بسیاری داریم در حالیکه دانشگاه، بهترین فضایی است که می تواند در این زمینه موثر عمل کند و ما قطعا در کارگاه های آموزشی مرکز تئاتر مولوی به متونی در این زمینه دست خواهیم یافت.

او در آغاز درباره تازه ترین وضعیت مدرسه تابستانی مولوی گفت: بنا داریم فراخوان این مدرسه برای جذب هنرجو تا پایان اردیبهشت ماه منتشر شود و همان گونه که پیش تر هم اعلام کرده ایم، جامعه هدف مان در این مدرسه، دانش آموزان متوسطه دوم و هنرجویان علاقه مند به تئاتر و نیز دانشجویانی هستند که در رشته ای غیر از تئاتر تحصیل می کنند. در حال حاضر شورای علمی مدرسه، سرفصل های دروس را تدوین کرده و برنامه ریزی ما بر این مبناست که هنرجویان در بازه زمانی دو ساله آموزش های لازم را ببینند.

حریری با بیان اینکه آموزش های این مدرسه، مهارت محور خواهند بود، افزود: تصمیم ما این است که دوره های آموزشی مهارت محور زیر نظر مربیان و معلمان جوان مورد توجه قرار بگیرد و البته آموزش مبانی تئاتر مورد تاکید ماست.

امیرحسین حریری
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان