امام جمعه بندرانزلی جهاد تبین را تنها راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان نظام اسلامی دانست و گفت: امروز در جامعه بصیرتی لازم است که هم دشمنان را بشناسیم و هم توطئه آنان را درک کرده و با روشنگری با آن مقابله ...

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین امام جمعه بندرانزلی عصر امروز در یادواره شهدای روستای بشمن با بیان اینکه یکی از ثمرات مجالس شهدا آشنایی با سیره آن هاست، اظهار کرد: این نوع مجالس تقدیر از خانواده شهداست که در شرایط دفاع مقدس و حرم اهل بیت (ع)، عزیزانش را برای دفاع انقلاب و اسلام، میدان مبارزه فرستادند.

وی یکی از ویژگی های برجسته شهدا از منظر قرآن کریم را بصیرت آنان دانست و بیان کرد: انسانی که آگاه است و موقعیت می شناسد می تواند در هر زمانی مهم ترین وظیفه خود را بداند و انجام دهید و همه شهدا از این ویژگی برخوردار بودند .

امام جمعه انزلی با بیان اینکه در روزی که کشور نیاز به مقابله با دشمنان را داشت شهدا این وظیفه را به خوبی درک کرده و عازم جبهه ها شدند، افزود: پیر و جوان در آن روزها متوجه بودند که امروز اسلام و کشور نیاز به حرکت و از خودگذشتگی دارد و رفتند و این افتخارات را آفریدند.

شمس الدین با اشاره به اینکه امروز دشمنان درحال انجام یک جنگ ترکیبی با نظام اسلامی است، بیان کرد: در چنین شرایطی که با دوره دفاع مقدس بسیار متفاوت بوده و دشمن برای به زانو درآوردن نظام اسلام در ابعاد مختلف اقتصادی و سیاسی فتنه آفرینی می کند.

وی جهاد تبین را تنها راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان نظام اسلامی دانست و افزود: امروز در جامعه ما آن بصیرتی لازم است که هم دشمنان را بشناسیم و هم توطئه آنان را درک کرده و با روشنگری در جامعه با آن مقابله کنیم.

پایان پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان