پدر شهید امنیت آرمان علی وردی با بیان اینکه همه آرمان را دوست داشتند، گفت: ما مردم خوبی داریم، با اینکه چندین نفر آرمان را کتک زدند اما وقتی آرمان شهید شد هزاران نفر ایستادند و او را بلند کردند و پیکرش ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پدر شهید آرمان علی وردی عصر امروز در اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای حبیب با بیان اینکه استان گیلان در تربیت اساتید فرهنگی زبان زد است، اظهار کرد: مردم گیلان از نظر خونگرمی و مهمان نوازی سرآمد هستند و شهدای بسیاری را تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند.

وی با بیان اینکه گیلانی ها باید به بزرگان فرهنگ و ایثار خود افتخار کنند، گفت: آقای روحی نیز کار خارق العاده ای کرد، اکنون سرود سلام فرمانده ایشان فراتر از مرزها رفته است، استانی که میرزا کوچک جنگلی را در خود پروراند و آوازه او به جهانیان رسید.

پدر شهید آرمان علی وردی با بیان اینکه آرمان ۲۱ ساله طلبه و دانشجو بود، افزود: پسرم همیشه سرش به کار خودش بود، در کارهای ورزشی، علمی و فرهنگی فعال بود و به قولی یک جوان خاص بود.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب از آرمان به عنوان یک جوان پاک یاد کردند، تصریح کرد: همان طور که شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرموده بودند کسی که بخواهد شهید شود باید شهیدانه زندگی کند، آرمان ما هم اینگونه بود، او از نوجوانی همینقدر پاک بود.

پدر شهید علی وردی با بیان اینکه آرمان در بین خانواده و محل زبان زد و در امور جهادی و فرهنگی پیش قدم بود، افزود: آرمان همیشه به کمک هم نوعان خود می شتافت، با هزینه خودش برای کمک به هم نوع در امور جهادی حضور می یافت؛ حتی در زمان کرونا نیز تا نیمه های شب در پی کمک به مردم بود.

وی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب که آرمان را عزیز خطاب کردند، بیان کرد: آرمان همینجور عزیز نشد با رفتار و اعمال خود عزیز شد اما آرمان را در شهر خودمان ناجوانمردانه زدند، او را در سه مرحله به طرزی کتک زدند که قلب مادرش شکست.

پدر شهید با بیان اینکه شهید آرمان هرگز جلوی والدین با زیرپوش نمی ماند، گفت: آرمانی که این گونه ادب را رعایت می کرد و پیش ما پایش را دراز نمی کرد یا با زیرپوش نمی آمد را لخت کردند و کتک زدند، کجای دنیا کسی که زخمی و مصدوم است را این چنین کتک می زنند؟

وی با بیان اینکه همه آرمان را دوست داشتند، افزود: ما معتقدبم مردم خوبی داریم، با اینکه چندین نفر آرمان را کتک زدند اما وقتی آرمان شهید شد هزاران نفر ایستادند و او را بلند کردند و پیکرش را به دوش گرفتند.

پایان پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان