به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، همایشی تحت عنوان "نقش رسانه در جهاد تبیین " به همت جمعی از اهالی رسانه در شهرستان تالش و همکاری دادگستری گیلان در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

موضوع اسکله و فراری دادن سرمایه گذار بخش خصوصی یکی ازمهمترین مطالبات مطرح شده در این نشست بود که حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی با بیان اینکه راه ااندازی و حمایت از سرمایه گذار با نظارت دستگاه قضایی می تواند بستری برای اشتغال جوان باشد، از موافقت دستگاه قضایی جهت احداث اسکله در ساحل تالش خبر داد.

تعطیلی مجموعه ورزشی شهید زمانیان سیدنیکی در پی شکایت برخی اشخاص یکی  دیگر از مشکلات مردم تالش در حوزه ورزش بود که با ورود دستگاه قضایی و  جلب رضایت صاحبان ملک (در ازای دریافت زمین ظرف مدت چهار ماه) حل و طبق توافقات بزودی شاهد بازگشایی این مجموعه ورزشی خواهیم بود.

رئیس شورای قضایی گیلان با انتقاد کم کاری مسؤولین شهرستان در  انعکاس به موقع دلایل تعطیلی بیمارستان خصوصی طاهری  تالش، حل مشکلات مربوط به این بیمارستان را ضروری دانست.

در همین راستا مقرر شد در اسرع وقت نشستی در مرکز استان با حضور مسئولین شهرستان و استانی برگزار تا تمهیدات لازم برای بازگشایی بیمارستان  طاهری در جهت حل مشکلات درمان و اشتغال کارکنان بیمارستان اتخاذ شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان