صعود ملوان در لیگ برتر ایران

۱۴۰۲/۰۲/۲۳ ۰۱:۰۶ چاپ کد خبر: 183460
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه مسابقات لیگ برتر کشور برابر مس کرمان به نتیجه مساوی دست یافت تا با این نتیجه در لیگ برتر ماندنی شود و با کسب ۲۷ امتیاز به رتبه یازدهم صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم های فوتبال ملوان و مس کرمان عصر امروز در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی در حضور حدود هفت هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت. 

در ۴۵ دقیقه اول بازی تیم فوتبال ملوان برتری محسوسی نسبت به حریفش داشت اما هر ۲ تیم فرصت گلزنی داشتند که در نهایت هیچ یک از فرصت ها تبدیل به گل نشد تا این نیمه با نتیجه صفر بر صفر خاتمه یابد.

در ۴۵ دقیقه دوم بازی هر ۲ تیم بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و گرچه ملوانان در این نیمه نیز فرصتهای مناسبی به دست آوردند اما در نهایت هیچ یک از فرصت ها به گل تبدیل نشد تا این مسابقه در نهایت با نتیجه مساوی صفر بر صفر خاتمه یافت. 

داور این دیدار بیژن حیدری با کمک های محمدرضا منصوری و محمد عطایی برعهده داشتند که در جریان این مسابقه دانیال اسلامی و محمد صبوری از تیم مس کرمان کارت زرد دریافت کردند. 

ملوانان در این بازی با ترکیب رضا حیدری، علیرضا خوشکفا، محمدرضا بردبار، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، محمدصادق بارانی، میلاد شعبانلو، سجاد بازگیر، میلاد جهانی، مهدی مومنی، سهیل فداکار با سرمربگیری مازیار زارع مقابل مس کرمان قرار گرفت. 

همچنین تیم مس با ترکیب دانیال اسلامی، فرزاد جعفری، علی تهامی، امیرحسین عسگری، مهیار زحمتکش، احمد نصیری، محمد صبوری، جرج بورا نوگیرا، معین عباسیان، شروین بزرگ، امین کاظمیان و با سرمربیگری فرزاد حسین خانی رودر روی ملوان قرار گرفت. 

با توجه به انجام سایر دیدارها تا پایان هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر کشور، ملوان بندرانزلی با کسب ۲۷ امتیاز به رتبه یازدهم صعود کرد و تیم مس کرمان نیز با کسب ۲۲ امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این رقابت ها قرار گرفتند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان