فرمانده اسبق سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تفکر منحوس داعشی را حاج قاسم از میان برد، گفت: سردار سلیمانی هر روز این گروهک تروریستی را با یک مسئله ای روبروی می ساخت و آن ها را مدام درگیر می کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، سردار هامون محمدی عصر امروز در هفتمین یادواره شهید مدافع حرم جواد دوربین در گلزار شهدا این شهر با بیان اینکه جنگ ما با استکبار جهانی جنگ زرگری نیست بلکه دفاع از مظلومیت است، اظهار کرد: همانطور که در دین مبین اسلام آمده اگر صدای مظلومی بشنویم و به کمک آن نشتابیم از دایره دین خارج شده ایم و اینگونه مستکبرین بر شما چیره خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه دلیل اصلی که آرامش سوریه را برهم می زد وجود منحوس رژیم صهیونیستی بود، گفت: رژیم صهیونیستی بعد از شروع اغتشاش در سوریه به خواب راحتی رفت و استکبار جهانی معادله را طوری رقم زد که تا چند مدت رژیم صهیونیستی مورد تهدید قرار نگیرد.

رزمنده محور مقاوت و دفاع مقدس، حاج قاسم سلیمانی را یک اسطوره تکرار نشدنی قلمداد کرد و افزود: حاج قاسم سلیمانی شخصیتی بود که در فراق دوستانش گریه می کرد و برای نیروهای خودش ارزش خاصی قائل بود و این امر موجب محبوبیت بیشترش در قلب سربازان محور مقاوت می شد. 

فرمانده اسبق سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تفکر منحوس داعشی را حاج قاسم از میان برد، بیان کرد: سردار سلیمانی هر روز این گروهک تروریستی را با یک مسئله ای روبروی می ساخت و آن ها را مدام درگیر می کرد و یکی از مهم ترین اقدام هایش حضور روسیه در این جنگ بود. 

وی با اشاره به اینکه بزرگترین هنر حاج قاسم سلیمانی این بود که تصمیمات استراتژیک می گرفت، گفت: حاج قاسم در برهه های حساس همچون محاصره بودن حلب، چهار ماه در آنجا بود و مانع محاصره شدن آن شد. 

محمدی، حضور آمریکایی ها در سوریه را حمایت از داعش دانست و تصریح کرد: آمریکایی ها در مناطقی که هیچ ربط تاکتیکی نظامی نداشت حضور پیدا می کرد و برای نیروهای محور مقاومت که در مقابل داعش ایستادگی می کردند هزینه تراشی می کرد.

رزمنده محور مقاوت و دفاع مقدس با بیان اینکه با وجود همه مشکلات، حاج قاسم به مسیر خود ادامه داد، افزود: با اینکه آمریکایی ها با حضور خود دائم مشکل ایجاد می کردند اما حاج قاسم با عبور از مسیرهای سخت و از خودگذشتگی ها کار داعش را تمام کرد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان