سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: من از همه اصحاب رسانه عذرخواهی می کنم که در نشست خبری هفته گذشته حضور نداشتم و این به منزله فرار من از شکست ها نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان پس از تساوی مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: اول از همه در خصوص هفته گذشته که در نشست خبری حاضر نشدم از همه اصحاب رسانه عذرخواهی می کنم به دلیل شرایط روحی و روانی خوبی که نداشتم تصمیم گرفتم در نشست خبری حضور پیدا نکنم. این به این معنا نیست که من از شکست فرار می کنم نه اصلا این چنین نیست و فقط به دلیل شرایطی که داشتم شاید حرف هایی میزدم که به نفع هیچ کس نباشد. 

وی افزود: مطمئنا از نتیجه بازی راضی نیستم چرا که دنبال برد بودیم اما از شکل بازی بازیکنانم راضی هستم. ایجاد موقعیت برای تیمی که 11 نفر پشت توپ ایستاده اند و راه ها را بستند کار بسیار سختی  است. فکر می کنم در نیمه اول و دوم چند موقعیت بسیار خوبی را داشتیم و از آن طرف تیم مس کرمان تنها یک موقعیت داشت که آن هم مسببش تیم خودمان بود که آن هم به تیر دروازه برخورد کرد. در ادامه هم تنها یک موقعیت در اختیار مسی ها قرار گرفت و آن هم مهاجم خودشان از دست داد و تا پایان بازی هیچ موقعیتی به این تیم ندادیم. در ادامه بازی در نیمه دوم فشار خوبی را روی دروازه مس کرمان آوردیم و اگر بخواهم در خصوص کل بازی صحبت کنم با تمام احترامی که برای تیم مس کرمان قائل هستم باید بگویم که بازی کاملاً یکطرفه بود. در مجموع از نحوه بازی بازیکنانم راضی هستم اما نتیجه برای من رضایت بخش نیست. امیدوارم هفته آینده که هفته پایانی لیگ برتر است جبران کنیم و بتوانیم با پیروزی لیگ امسال را به پایان ببریم. ما امروز با همین مساوی هم که به دست آوردیم در جدول لیگ برتر یک پله صعود کردیم. اما جدول لیگ خیلی برای ما مهم نیست باید بازی را امروز می بردیم که متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

سرمربی تیم ملی ملوان در خصوص روند نتایج تیم ملوان گفت: خودم به شخصه دوست دارم همیشه برای یک جایگاه خوبی در جدول بجنگم مانند سال گذشته که در بازی با تراکتور به خوبی جنگیدیم اما باید همه چیز را کنار هم بگذاریم و قضاوت کنیم. بازیکنان ملوان از اول فصل تا امروز مقابل همه تیم ها جنگیده اند. هر چند شکست خوردیم و تنبیه شدیم اما باید به این موضوع هم توجه خاصی داشته باشیم که حضور در لیگ برتر آن هم در سال اول بسیار سخت است و من با مدیران باشگاه ملوان صحبت می کردم به آنها گفتم این لیگ، لیگ 8 سال گذشته نیست که ملوان در آن حضور داشت. لیگ فوق العاده سخت است و تیم ها همه هزینه می کنند و بازیکنان خوبی جذب می کنند. من فکر می کنم اگر می بینند ما با کسی زاویه دارم باید من را کنار بگذارند زحمت این بازیکنان در این فصل ستودنی بوده است. با توجه به بضاعتی که داشتیم و خیلی از بازیکنان سال گذشته خودمان را که داشتیم خیلی تلاش کردند تا نتایج خوبی را بگیرند با تمام سختگیری هایی که من در تمرینات داشتم عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

وی افزود: من تمام هواداران تیم ملوان را درک می کنم چرا که آنها فوتبال را به خوبی درک می کنند و می دانم که از نتایجی که کسب شده است راضی نیستند. ما در لیگ با تیم هایی جنگیدم که شاید دستمزد یک بازیکنانشان به اندازه کل بودجه تیم ما بود. اگر بخواهیم به صورت عام حرف بزنیم این چیزی نیست که امروز در فوتبال دخیل باشد، اما شرایط خوب مالی دخیل است. نگه داشتن ملوان در لیگ برتر کار سختی بود که من به همه بازیکنانم و مجموعه ملوان تبریک می گویم. خیلی از فوتبال دوستان در کشور فکر این را نمی کردند ملوان در سال اول در لیگ برتر ماندنی شود. امروز که با شما صحبت می کنم 5 تیم لیگ برتری پایین تر از ما در جدول حضور دارند. آن هم در حالی که شرایط بودجه ای آنها خیلی بهتر از تیم ما است.

زارع در ادامه گفت: شاید از نظر فوتبالی ملوان را بخت اول سقوط می دانستند اما روند لیگ که پیش رفت نشان دادیم که تیم مان  همه فوتبال دوستان در ایران قبول کردند که ملوان را باید با توجه به بضاعتی که دارد ستایش کرد خودم به شخصه از عملکرد تیم خودم راضی نیستم. اما امیدوارم در سال های آینده شرایط تیم ملوان خیلی بهتر از این باشد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در خصوص ماندن یا رفتن خود از تیم ملوان گفت: من یک بازی دیگر در لیگ برتر دارم که به دنبال کسب امتیاز آن بازی هستم و در گذشته حرف های خودم را زده ام و امروز دوست ندارم درباره مسائلی که در گذشته صحبت کردم حرف بزنم. من یک روزی به خانواده ام که بی سر و صدا از فوتبال خداحافظی خواهم کرد و همین اتفاق هم افتاد و من هم در گذشته صحبت هایم را انجام داده ام همه ما یک دینی به ملوان داریم. در سالی که همه فکر می کردند باید سقوط کنیم با تمام بازیکنان و اعضای باشگاه در رختکن هم قسم شدیم تا این تیم را بالا بیاوریم.آن دینی که بر گردن ما بود را با کمک یکدیگر توانستیم محقق کنیم.

وی گفت: ما در سه سال تیم را به لیگ برتر رساندیم و آن را در لیگ برتر نگه داشتیم. این همان دینی بود که بر گردن ما بود. امیدوارم با تمام کمی ها و کاستی ها و تمام نتایجی که کسب شد مردم انزلی از ما راضی باشند. می دانم توقع مردم همیشه بیشتر از این هاست اما بالاخره توانستیم این تیم را در لیگ برتر نگه داریم و این خواهش را دارم کسانی که بعد از من به ملوان می آیند مانند من به آنها فرصت بدهند تا بتوانند کار کنند. من از همان روز اول هم برنامه ام برای ملوان سه ساله بود. در سال اول شاید هضم اش برای مردم کار سختی بود اما در سال دوم کار بسیار بزرگی کردیم و به لیگ برتر رسیدیم و امسال هم توانستیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم. مربی هایی که به ملوان می آیند باید به آنها زمان بدهند تا تفکرات شان را در این تیم پیاده کنند. آرزوی من این است که مانند دیگر تیم های شهرستانی بیاییم و بنشینیم و در مورد سوم شدن تیم مان در لیگ برتر صحبت کنیم، اما اینکه امروز بیاییم و در خصوص ماندن ملوان در لیگ صحبت کنیم شاید خیلی خوشحال کننده نباشد و امیدوارم این اتفاق در سال های آینده برای ملوان رخ بدهد.

زارع در پایان گفت: من کسی نیستم که برای ملوان ناز کنم چرا که هر چه دارم در فوتبال از ملوان است و امروز هم مربی گری ام را در ملوان پشت سر می گذارم. فقط و فقط امروز به بازی هفته پایانی فکر می کنم و امیدوارم که بتوانیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

پایان پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان