به گفته مشاور رئیس جمهور، کار حرفه ای، هم افزایی میان سازمان ها و روابط عمومی های مناطق، اقدامات و برنامه های در عیار بین المللی، بسیج همه امکانات داخلی و خارجی و در نهایت امید آفرینی پنج محور فعالیت ...

به گزارش خبرگزاری فارس از منطقه آزاد انزلی، امروز دومین روز از نشست مدیران روابط عمومی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در قالب شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی این مناطق به میزبانی منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

حجت اله عبدالملکی در این دیدار به بیان محورهای فعالیت رسانه ای غرب در مسیر استیلای استعمار سایر جوامع در چارچوب جریان های نظری اقتصاد جهانی پرداخت و اظهار کرد: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی با تکیه بر نظریه ولایت فقیه مبنای تعارض و تقابل با نظریات غربی بوده و ظرف سال های گذشته به نماد مقاومت و پایداری در برابر یک جانبه گرایی براساس مبانی اسلام راستین تبدیل شده است. 

مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با ارائه تحلیلی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و جایگاه سیاست های اقتصاد مقاومتی، با تبیین ابعاد مختلف منشور مقام سازی اقتصاد کشور گفت: تعریف راهبرد اقتصاد مقاومتی به معنای ورود به اقتصاد جهانی از موضع قدرت براساس ظرفیت های موجود در تولیدات دانش بنیان و فناور کشور است.

وی با تأکید بر اینکه اهداف مناطق آزاد بدون حضور قدرتمند و هوشمندی روابط عمومی محقق نمی شود، تصریح کرد: کار حرفه ای، هم افزایی میان سازمان ها و روابط عمومی های مناطق، اقدامات و برنامه های در عیار بین المللی، بسیج همه امکانات داخلی و خارجی و در نهایت امید آفرینی پنج محور فعالیت روابط عمومی های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور می باشند. 

گفتنی است در این برنامه تعدادی از مدیران به بیان نقطه نظرات خود در مسائل تخصصی مناطق آزاد پرداختند و در پایان عبدالملکی با اهدای لوح تقدیر از مدیران روابط عمومی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور تقدیر به عمل آورد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان