حضور نماینده والیبال گیلان در شاهرود

۱۴۰۲/۰۲/۲۷ ۲۲:۴۶ چاپ کد خبر: 183599
رئیس هیات والیبال گیلان از آغاز دور جدید رقابت های لیگ برتر والیبال ساحلی کشور با حضور نماینده گیلان خبر داد.

محسن خاکزاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت از آغاز رقابت های لیگ برتر والیبال ساحلی کشور با حضور نماینده استان گیلان در شاهرود خبر داد و اظهار کرد: این رقابت ها با حضور ۱۴ تیم از سراسر کشور در مجموعه ورزشی سپاه شاهرود از امروبه مدت سه روز آغاز شد. 

وی با اشاره به این رقابت ها گفت: هفته دهم رقابت ها با حضور تیم های ملوان بندرانزلی نماینده گیلان و ساوانای شاهرود، رازین پلیمر زاهدان، توپ و تور مشهد، فولاد هرمزگان، شهداب یزد، رعد پدافند تهران، دریادلان ساحل نوشهر، موج سواران نوشهر، شهید ادریس آزادگان نوشهر، پارس جنوبی، پیکان بندر دیر، سنگ آهن بافق و امید سنگ آهن بافق به میزبانی شاهرود استان سمنان آغاز شد. 

رئیس هیات والیبال استان گیلان با اشاره به اینکه باشگاه ملوان بندرانزلی ظرفیت خوبی در رشته والیبال ساحلی دارد، افزود: باشگاه ملوان بندرانزلی باشگاه قدیمی و ریشه داری است که ظرفیت بالایی در همه رشته ها دارد. 

خاکزاد با اشاره به حضور قدرتمند تیم های شرکت کننده بیان کرد: هر تیم اعزامی با چهار بازیکن، مربی و سرپرست در این هفته از مسابقات حاضر هستند. 

وی با بیان اینکه هفته یازدهم لیگ برتر به احتمال فراوان در مشهد برگزار می شود، گفت: تیم ملوان قابلیت و استعدادی های خوبی برای درخشش در این مسابقات دارد. 

رئیس هیات والیبال گیلان با اشاره به جدول مسابقات افزود: هم اکنون تیم پارس جنوبی در صدر جدول رقابت ها قرار دارد. 

خاکزاد با اشاره به حضور والیبالیست گیلانی در تیم ملی والیبال ساحلی تصریح کرد: سینا شوکتی والیبالیست با استعداد کشورمان نیز که در تیم ملی حضور دارد در بیست و سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا از دوم تا پنجم تیرماه به میزبانی چین برگزار می شود تیم ملی کشورمان را همراهی خواهد کرد. 

به گزارش فارس، برای تیم های برتر مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا ۳۰ هزار دلار پاداش در نظر گرفته شده است. 

لیست جوایز به تیم های به شرح زیر پرداخت خواهد شد: 
تیم اول: ۷۵۰۰ دلار
تیم دوم: ۶۰۰۰ دلار
تیم سوم: ۴۵۰۰ دلار
تیم چهارم: ۳۰۰۰ دلار
تیم های پنجم تا هشتم: ۱۰۵۰ دلار برای هر تیم
تیم های نهم تا شانزدهم: ۶۰۰ دلار برای هر تیم 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان