شناسایی انبار احتکار روغن در لنگرود

۱۴۰۲/۰۲/۲۹ ۱۸:۳۶ چاپ کد خبر: 183675

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، حمیدرضا سرخوش‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار لنگرخبر با بیان اینکه مبارزه بی‌امان و خستگی‌ناپذیر پلیس با اخلالگران نظام اقتصادی و محتکران به صورت مستمر ادامه دارد، اظهارداشت: احتکار کالا، اثرات منفی بر امنیت اقتصادی جامعه دارد.

وی در ادامه به دریافت گزارشی مبنی بر احتکار روغن خوراکی داخل یک انبار در شهرستان لنگرود و پیگیری پلیس در این خصوص اشاره کرد و گفت: با تحقیقات نامحسوس صورت گرفته صحت موضوع محرز و انبار مورد نظر شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از اعزام ماموران پلیس آگاهی به آدرس محل مورد نظر و کشف ۸۴۹ بطری یک لیتری روغن مایع خوراکی احتکار شده خبر داد و با اعلام اینکه کارشناسان ارزش روغن‌های کشف شده را ۷۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه متهم ۴۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان کرد و بیان داشت: پلیس با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان