رئیس قوه قضاییه در جمع هیئتی دانشجویی در حرم مطهر رضوی حضور یافت و از نزدیک سخنان و مطالبات و دغدغه های مردم و دانشجویان را شنید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام محسنی اژه ای، رئیس قوه قضاییه در جریان سفر بدون تشریفات خود به استان های خراسان شمالی و خراسان رضوی، علاوه بر انجام برنامه های کاری از جمله حضور در دانشگاه ، دادسرا و زندان و نیز شرکت در بیست وسومین همایش دادستان های سراسر کشور در مشهد مقدس، امروز در جمع هیئتی دانشجویی در حرم مطهر رضوی حضور یافت و از نزدیک سخنان و مطالبات و دغدغه های مردم و دانشجویان را شنید.

نشست رئیس قوه قضائیه با دانشجویان خراسان شمالی

رئیس قوه قضاییه در جمع اعضای این هیئت دانشجویی به صورت چهره به چهره با چند نفر از دانشجویان و زائران حرم رضوی گفت وگوهایی صمیمانه را انجام داد.

حضور در جمع اقشار مختلف مردمی و دیدارهای مستمر با گروه ها و طبقات مختلف مردم، مشی ثابت حجت الاسلام محسنی اژه ای طی 22 ماه اخیر بوده است.

رئیس قوه قضاییه در جریان سفر به خراسان شمالی نیز برای سومین بار طی 4 ماه در محیط دانشگاه های کشور حاضر شد و به گفت وگوی صمیمانه با دانشجویان خراسان شمالی در دانشگاه بجنورد پرداخت و سخنان و نقدهای صریح آنان را استماع کرد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان