شهردار رشت با بیان اینکه وضعیت پروژه ها با هدف مشخص شدن بازده در دست بررسی است، گفت: طی این مدت شاهد تسریع در روند اجرای برخی از پروژه ها از جمله سالن تخمیر کودآلی هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رحیم شوقی امروز با حضور در هشتادوچهارمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با اشاره به اینکه دوازده روز است که فعالیتم را در جایگاه شهردار رشت آغاز کرده ام، اظهار کرد: طی این مدت تلاش کردم که برای بسیاری از مباحث به یک الگوی درست دست پیدا کنیم تا نتیجه مطلوب برای شهر و تصمیمات اعضای شورا درباره مباحث مختلف محقق شود. 

وی با بیان اینکه وضعیت پروژه ها با هدف مشخص شدن بازده زمانی در دست بررسی است، افزود: طی این مدت در روند اجرای برخی از پروژه ها از جمله سالن تخمیر کودآلی و غیره شاهد تسریع هستیم و هر هفته این موضوع را در دست بررسی دارم. 

شوقی به جلسات پسماند اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات پسماند بسیار حائز اهمیت است و موضوع تفکیک زباله از مبدا را با جدیت در دست بررسی داریم و در حال حاضر نیز با چندین شرکت متقاضی مشغول بحث و تبادل نظر هستیم. 

شهردار رشت با اشاره به اینکه ردیف بودجه مربوط به اخذ تسهیلات را در دست بررسی داریم، بیان کرد: در بودجه سال ۱۴۰۲ ردیف هایی به اخذ تسهیلات از بانک ها اختصاص پیدا کرده و در تلاشیم که این اقدام سریعتر محقق شود. 

شوقی با بیان اینکه جلسات مربوط به بحث کانال ژ پنج نیز در دست بررسی است، افزود: در دیدار با معاون عمرانی استاندار گیلان نیز این موضوع بررسی شد و با واگذاری و تغییر برخی کاربری ها امیدواریم این مهم سریعتر نیز اجرایی شود. 

وی با اشاره به اجرای ممیزی املاک در رشت گفت: طی همین هفته بررسی اسناد فراخوان ممیزی املاک در رشت انجام می شود و این کار در شهرداری منطقه چهار رشت استارت زده می شود. 

شوقی با اشاره به اجرای ناوگان حمل و نقل سبز تصریح کرد: سالیانه مبالغ هنگفتی بابت سلامت شهروندان توسط دولت پرداخت می شود و به منظور جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی ناشی از آلودگی های بهتر است به اجرای حمل و نقل برقی نگاه ویژه ای معطوف شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان