زانوبند زاپیامکس درمانی موثر برای زانودرد است یا خیر؟ پرسشی است که تمام افراد مبتلا به عارضه ناخوشایند زانودرد پیش از خرید زاپیامکس دارند. همانطور که می‌دانید زانودرد می‌تواند همه مارا در انجام فعالیت های روزانه خود ناتوان کند. زانو یکی از اعضای مهم بدن بوده که خود از اجزای متعددی تشکیل شد‌ه است. برای مثال لیگامان های موجود در زانو از بی ثباتی زانو پیشگیری می‌کنند. همچنین مفاصل موجود در زانو باعث جلوگیری از سایش استخوان های زانو به یکدیگر می‌شوند. زانوبند زاپیامکس راهی برای خداحافظی همیشگی از زانو درد است. در ادامه با سایت مجله طبی اطلاعتی کامل در خصوص خرید زاپیامکس و ویژگی‌های آن آشنا خواهید شد.

زانوبند زاپیامکس چیست؟ آشنایی بیشتر با زاپیامکس

زانوبند زاپیامکس، محصولی درمانی از شرکت آلمانی زایسترونیک است. این زانوبند از فناوری UIC بهرمند بوده که تلفیقی از سه تکنولوژی الولتراسونیک، مادون قرمزو الکتروتراپی است. فناوری UIC شما را از استفاده از هرگونه روش های درمانی دیگر مانند روش های تهاجمی و غیرتهاجمی بی‌نیاز می‌کند. تکنولوژی های موجود در زانوبند زاپیامکس تماما با تکنولوژی های فیزیوتراپی مشابه بوده با این تفاوت که تمام این ویژگی‌ها در یک زانوبند قرارگرفته است. برای مثال کلاک پالس و اولتراسوند با ارسال فرکانس‌های صوتی و پالس های الکتریکی موجب تریمم بافت های آسیب دید‌ه زانو می‌شوند.

اولتراسوند، تشکیل دهنده U کلمه UIC !

اولتراسوند یکی از پرکاربرد ترین ابزار های مورد استفاده در فیزیوتراپی جهت درمان زانودرد است. این تکنولوژی با ارسال فرکانس های صوتی با طول موج مشخص موجب تحریک بافت زانو برای ترمیم آسیب می‌شود.

اولتراسوند، با ارسال میلیون‌ها موج صوتی بی‌خطر به زانو، تاثیرات قابل توجهی در بافت‌های عمیق زانو دارد. همچنین، با ایجاد گرمای ملایم، عضلات را بهتر رفع تنش کرده و با بلاک گیرنده های بافت آسیب دید‌ه، درد را کاهش می‌دهد. همچنین اولتراسوند، سرعت گردش خون را در نواحی زانو افزایش داد‌ه و اکسیژن‌رسانی و تغذیه بافت‌های آسیب‌دید‌ه را بهبود می‌بخشد. شما می‌توانید از اولتراسوند بدون نیاز به جلسات فیزیوتراپی در زاپیامکس در منزل استفاده کنید.

انفرارد تراپی (مادون قرمز) درمان خانگی زانودرد

انفرارد یا اشعه مادون قرمز با طول موج مناسب و ایمن، می‌تواند به شکل قابل توجهی در درمان درد زانو مؤثر باشد. این تکنولوژی با افزایش سرعت جریان خون، باعث رسید‌ن خون غنی از اکسیژن به سلول‌های زانو می‌شود. سپس با ایجاد گرما، سلول‌های مجاور مفصل زانو تحریک شد‌ه و فرایند بازسازی و ترمیم عضو ضعیف، با سرعت بیشتری انجام می‌شود. انفرارد به عنوان یک روش درمانی بسیار موثر و ایمن است. همچنین بدون هیچ گونه عوارض جانبی است. با استفاده از این تکنولوژی، می‌توان به شکل قابل توجهی در درمان درد زانو کمک کرد و فرایند ترمیم عضو ضعیف را تسریع کرد.

درمان خوداتکای زانو با تکنولوژی کلاک پالس (Clock Pulse)

به جانب تکنولوژی انفرارد تراپی و اولتراسونیک ، تکنولوژی کلاک پالس نیز به عنوان یکی دیگر از معجزه های زاپیامکس به شمار می‌رود. الکتروتراپی با تاباندن پالس‌های الکتریکی به زانو، لرزش و ماساژ خفیفی را در اندام آسیب‌دیده ایجاد می‌کند که باعث آرامش و کاهش التهاب می‌شود. علاوه بر این، فرایند الکتریکی این تکنولوژی به تسکین درد و رفع اسپاسم‌های عضلانی نیز کمک می‌کند.

به همین دلیل، استفاده از تکنولوژی کلاک پالس به عنوان یک روش درمانی مؤثر و ایمن در درمان درد زانو محسوب می‌شود. همچنین کلاک پالس موجب افزایش ترشح و آزاد سازی هورمون اندروفین در خون می‌شود. با ارسال خون به همراه اندروفین به بافت آسیب دید‌ه زانو موجب غیرفعال شدن گیرنده های درد موجود در زانو می‌شود. نتیجه غیرفعال شدن گیرنده های درد در اطراف بافت زانو کاهش محسوس درد زانو می‌شود.

جزئیات ساخت زانوبند زاپیامکس

جنس این زانوبند از پارچه و الیاف ضد حساسیت بوده و هنگام استفاده از آن هیچگونه حساسیتی برای پوست ایجاد نمی‌شود. این زانوبند فری سایز بوده و تمام افراد در وزن و سنین مختلف می‌توانند از با خرید زاپیامکس از این معجزه به آسانی استفاده کنند. همچنین زاپیامکس از یک کابل یک متری و آداپتور بهره می‌برد و می‌توانید با متصل کردن آداپتو آن به پریز برق هنگام استراحت استفاده کنید. مدت زمان استفاده از زانوبند زاپیامکس روزانه 45 دقیقه الی یک ساعت است. شما می‌توانید هنگامی که در منزل خود در حال استراحت هستید، برای درمان زانودرد از زاپیامکس استفاده کنید.

مقایسه زاپیامکس با دیگر روش های درمان زانودرد

روش های متنوعی برای درمان زانودرد وجود دارد. استفاده از این روش‌ها برای درمان زانودرد ارتباط مستقیمی با نوع و شدت آسیب دیدگی دارد. برای مثال تنها راه درمان پارگی درجه سه رباط رابط زانو عمل جراحی است. عمل جراحی نیاز به هزنیه و وقت زیادی دارد و قیمت زاپیامکس در مقابل جراحی چندین برابر کمتر است. مثال دیگری از روش تقریبا غیرتهاجمی درمان درد زانو فیزیوتراپی است. فیزیوتراپی نیازی به جلسات پیوستـه و طولانی دارد که هرکدام از این فاکتورها مشکلات خاص خود را دارند. اما با خرید زاپیامکس و استفاده از آن شما تراپیست را به منزل خود آورد‌ه اید.

چه نوع زانودرد های با زاپیامکس قابل درمان است؟

 طیف گسترده ایی از بیماری های مربوط به زانو وجود دارد که اکثر آن‌ها نیاز به درمان توسط پزشک متخصص دارند. بسیاری از این عارضه و بیماری های مربوط به زانو ارتباط مستقیمی با فعالیت های روزانه، سن و وضعیت سلامتی فرد دارند. لیستی از زانودرد های که با زانوبند زاپیامکس قابل درمان است، در پایین در اختیار شما قرار گرفتـه است:

  1. آرتروز زانو
  2. پارگی رباط
  3. نقرس
  4. گرفتگی های عضلانی و مفصلی
  5. پارگی مینسیک زانو
  6. کشیدگی یا رگ به رگ شدن زانو
  7. تسکین درد پس از عمل جراحی

خرید زاپیامکس؛ زانوبند زاپیامکس را چگونه تهیه کنیم

خرید زاپیامکس می‌تواند شما را برای همیشیه از شر زانودرد خلاص کند. شما می‌توانید زانوبند زاپیامکس اصلی را از نمیاندگی معتبر مجله طبی  به قیمت یک میلیون و 980 هزارتومان تهیه کنید. قیمت فروش زاپیامکس نسبت به دیگر روش های درمانی زانودرد بسیار مقرون به صرفه‌تر است. همچنین شما دیگر نیازی به اتلاف وقت نحواهید داشت و در منزل هنگام استراحت روزانه به مدت یک ساعت از این درمان معجزه‌آسا استفاده کنید.

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان